×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۶۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر با تلاش دریابانی کشف شد

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ منصوررضا عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی را یکی از اولویت‌ برنامه‌های پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر در عرصه مقابله با متخلفان، قاچاقچیان، و برقراری نظم و امنیت در سواحل و مرزهای دریایی این استان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

وی از کشف سوخت قاچاق در اسکله بندرگاه بوشهر خبر داد و بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، یک شناور لنج صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تشریح  عملیات کشف سوخت قاچاق یاد شده تصریح کرد: با توقیف وبازرسی از شناور لنج در بندرگاه بوشهر شش‌هزار و ۶۰۰  لیتر سوخت قاچاق گازوئیل کشف شد.

سرهنگ عزیزی ارزش این سوخت قاچاق را ۳۵۰ میلیون ریال دانست و بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی بوشهر معرفی شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه متهم فاقد مجوز و خارج از لیست مجوز صید است خاطرنشان کرد: دریابانان در سواحل استان بوشهر در طول شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای حفظ و حراست از مرزها تلاش و با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false