×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونا تمدید شد

به گزارش چغادک نیوز: سید حسین حسینی بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی دولت تا پایان تیر و همچنین شروع ثبت‌نام واحد‌های کسب و کار با شاغلان بدون بیمه، همه بنگاه‌ها و کارآفرینان مشمول در استان بوشهر می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات در سامانه کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

وی افزود: مقرر شده است پرونده بنگاه‌ها و کارفرمایان متقاضی دریافت تسهیلات ( بنگاه‌های کمتر از ۵۰ نفر)، درصورت موافقت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوط درخصوص اطلاعات بنگاه‌های مشمول که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آنان فرستاده است، به بانک ارجاع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر عنوان کرد: مقرر شده تسهیلات در اختیار کارگاه‌های دارای بیش از ۵۰ نیرو قرار گیرد و گواهی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر حفظ اشتغال، ملاک عمل قرار گیرد.

حسینی عنوان کرد: همه واحد‌های صنفی مشمول این طرح شامل رستوارن‌ها، طباخی، قهوه‌خانه، اغذیه‌فروشی، تالار پذیرایی، حمل و نقل درون شهری، تولید و عرضه پوشاک، تولید و عرضه کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی و گرمابه، می‌توانند برای دریافت تسهیلات نام‌نویسی کنند.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false