فاز نخست طرح ملی و بین المللی وقف و نذر رسانه رضوی آغاز شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فاز نخست طرح ملی و بین المللی وقف و نذر رسانه رضوی آغاز شد

غلامرضا محمدی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: فاز نخست طرح ملی و بین المللی وقف و نذر رسانه رضوی در راستای مردمی شدن تولید و انتشار محتوای رسانه ای باهدف نشر معارف اهل بیت علیهم السلام که از اهداف نهایی این طرح است در آستانه میلاد امام هشتم آغاز شد.

مسول دبیرخانه خادمان رسانه ای امام رضا(ع) با بیان اینکه این طرح فرصتی استثنایی برای عرض ارادت تخصصی محبان حضرت ثامن الائمه به ساحت قدسی امام رئوف علیه السلام می باشد؛ افزود: این طرح در فاز نخست در حوزه های نذر تولید، نذر انتشار، نذر مشاوره، ایده و آموزش، وقف تجهیزات، وقف دفتر رسانه ای، وقف مالی در راستای حمایت از تولیدات رسانه ای صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: وقف تجهیزات، دفتر رسانه ای و حمایت از تولیدات رسانه فعلا به صورت حضوری و در دفاتر نذورات حرم امام رضا علیه السلام صورت می گیرد و تمامی اقدامات خیرخواهانه به صورت نذر و وقف حرم مطهر امام رضا علیه السلام ثبت و تقدیر خواهد شد.

غلامرضا محمدی عنوان کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در پرتال جامع آستان قدس رضوی به آدرس www.razavi.irمراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ملی ۱۳۸تماس حاصل نمایند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false