×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز: ارسطو ترکمان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای مبارزه کننده با سوداگران مرگ به تشریح فعالیت‌های انجام در این راستا پرداخت و اظهار داشت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون ۱۰۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که خدمات نیروهای گمنام امام زمان(عج)، انتظامی، سپاه، بسیج، دریابانی و گمرکات ستودنی است.

وی، با بیان اینکه سال گذشته ۲۴ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد خاطر نشان کرد: سال گذشته به طور میانگین ماهانه ۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که بیشتر آن در مسیر ساحلی و دریایی بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در مسیرهای خشکی و ساحلی ادامه دارد گفت: مقابله شبانه‌روزی دستگاه‌های مختلف در مسیر خشکی سبب شد قاچاقچیان مسیر دریایی را برای حمل و انتقال مواد مخدر انتخاب کنند.

ترکمان‌منش با اشاره به کشف ۲٫۳ تن مواد مخدر در ۲ ماه امسال خاطر نشان کرد: در ۲ ماه امسال ۲ هزار و ۳۵۷ کیلوگرم مواد مخدر  با متلاشی شدن ۴ باند کشف شده  ودر این راستا سوداگران مرگ دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۶ تاکنون ۳۷ هزار و ۱۶۷ نفر مرتبط با مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شده‌اند خاطر نشان کرد: سال گذشته با تلاش نیروهای مبارزه کننده ۳ هزار و ۱۳۳ نفر از سوداگران مرگ در استان بوشهر دستگیر شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تریاک، حشیش، هروئین، شیشه را بیشترین مواد مخدر کشف شده دانست و بیان کرد: بیشترین مواد مخدر کشف شده به ترتیب از سوی اداره‌کل اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر، دریابانی، سپاه امام صادق(ع) و گمرک استان بوشهر بوده است.

بیشتر بخوانید

ترکمان‌منش با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا افزایش یافته است افزود: عمده قاچاق مواد مخدر در استان از مسیر دریا انجام می‌شود به‌گونه‌ای که بیشترین کشفیات و مقابله با سوداگران در مسیر دریا و نوار ساحلی استان بوشهر بوده است.

انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false