×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نماز عید فطر در نقاط وضعیت سفید استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش  چغادک نیوز :حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مهم و پرمخاطبی در عرصه قرآنی، دینی و مذهبی از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
وی از برپایی نماز عید سعید فطر خبر داد و بیان کرد: نماز عید فطر در نقاطی از استان بوشهر که وضعیت سفید دارند با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: الان در شرایط خاصی به سر می‌بریم و برای برنامه‌های جمعی محدودیت‌هایی وجود دارد و در ماه رمضانی که پشت سر گذاشتیم محدودیت‌هایی بود.
وی با بیان اینکه به صورت متمرکز در نقاط مختلف استان نماز عید فطر برگزار نمی‌شود افزود:در مراکز شهرستان‌ها بر اساس اعلام نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و با نظر نماینده ولی فقیه در استان و ستاد کرونا به صورت متمرکز در نقاط مختلف استان نماز عید فطر برگزار نمی‌شود.
حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: برای اقامه نماز عید در مراکز و مساجدی که دارای وضعیت سفید هستند، دستورالعملی که قبلاً در شب‌های قدر برای مساجد و مراکز دینی اعلام شد، به قوت خود باقی است و باید رعایت شود.

منبع : تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false