×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانده سپاه بوشهر: ۲۸۳ میلیارد ریال کمک معیشتی سپاه به نیازمندان استان بوشهر تحویل شد‌

به گزارش چغادک نیوز: سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و با بیان اینکه سپاه در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید اظهار داشت: در این عرصه ۸۰ هزار و ۷۸۹ اماکن و نقاط مختلف استان بوشهر توسط نیروهای بسیجی ضدعفونی شد.
وی، از تولید ۲ میلیون و ۸۴۳ هزار عدد ماسک خبر داد و بیان کرد: در مجموع توسط نیروهای بسیجی و سپاه استان بوشهر ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار ماسک و دستکش یکبار مصرف در اختیار عموم مردم گذاشته شد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۱ هزار و ۷۰۷ نفر نوبت در عرصه مقابله با کرونا گفت: گروه‌های جهادی تخصصی درمانی، بهداشتی، دانشجویی و بسیجی تاکنون در بخش‌های مختلف مقابله با کرونا با ۱۱ هزار و ۷۰۷ نوبت گروه جهادی، ۱۸۲ هزار۳۸۱ نفر روز فعالیت کرده‌اند.
سردار رزمجو با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی در عرصه مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷۶ هزار و ۳۳۳ مورد اقلام فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی سپاه استان بوشهر انجام شده است.
وی، با اشاره به اجرای طرح‌های غربالگری تشخیص ویروس کرونا تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی کادردرمانی، شبکه‌های بهداشتی درمانی با تشکیل تیم‌های بسیجی، یک میلیون و ۵۸ هزار نفر غربالگری کرونا شده‌اند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در مرحله نخست این رزمایش ۴۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد که ۲ هزار و ۲۰۰ بسته آن به ارزش هرکدام ۵۰۰ هزار تومان مربوط به فرمانده کل سپاه بود.
سردار رزمجو ارزش بسته معیشتی مرحله نخست توزیع شده میان نیازمندان استان بوشهر را ۱۲۰ میلیارد ریال دانست و افزود: این بسته‌های معیشتی توسط سپاه، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج میان افراد نیازمند استان بوشهر توزیع شده است.
وی، به مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پرداخت و خاطرنشان کرد: در این مرحله ۴۱ هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، نیروگاه اتمی، خیران، آستان قدس رضوی، نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج به ارزش ۱۲۳ میلیارد ریال میان نیازمندان در استان بوشهر توزیع شد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ۷ خرداد توزیع بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه آغاز می‌شود افزود: در این مرحله تاکنون ۱۱ هزار بسته معیشتی آماده شده که تا ۲۰ هزار بسته افزایش می‌یابد و میان افراد نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.
سردار رزمجو ارزش بسته‌های معیشتی در مرحله سوم را ۳۳ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در این راستا از سوی فرمانده کل سپاه ۷ هزار کسیه برنج به ایثارگران در بخش‌های مختلف توزیع می‌شود.

منبع : تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false