امام جمعه بوشهر: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای گذر از مشکلات است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای گذر از مشکلات است

به گزارشچغادک نیوز :، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسمی به مناسبت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی شهر خرمشهر را به مردم دریادل استان بوشهر و جامعه ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر محصول یک عملیات هماهنگ نیروهای مسلح، بسیجیان، سپاه پاسداران و مجاهدت همه جانبه رزمندگان اسلام و عنایات ویژه حضرت باریتعالی و آغازی گسترده برای آزادسازی دیگر مناطق اشغالی و پیروزی نهایی ایران بود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در عملیات بیت‌المقدس گفت: سوم خرداد و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر هیچ گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد.
امام جمعه بوشهر استقامت، ایمان و ولایتمداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی و فتوحات دانست و بیان کرد: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت های سردار سلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.
صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم عملیات بیت‌المقدس در نشان دادن رشادت‌ها و اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نشان داد، ایران به شرط وحدت ولایی تمامی نیروهای انقلابی و مجاهدت در راه خدا و ولایتمداری همگان همواره پیروز بود.
وی با بیان اینکه شکست جهان استکبار در سوم خرداد گواه روشنی است که جهان ظلم و ستم، همواره شکست پذیر استاظهار کرد: فتح خرمشهر محصول توکل به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علم و دانش نظامی، مجاهدت شهادت طلبانه و ولایتمداری رزمندگان آسمانی ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با عنوان این مطلب که راه حل تمامی مشکلات همانند فتح خرمشهر در دفاع مقدس است، بیان کرد: فتح
خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی است برای هر کس که می‌خواهد بر مشکلات پیروز شود.
امام جمعه بوشهر فتح خرمشهر را نمونه بارز رشادت رزمندگان و جهاد در راه خداوند دانست و تاکید کرد: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای حل مشکلات و گذر از موانع و وضعیت‌های بحرانی در همه سطوح است.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه خداوند شکافنده سپیده دم است و شب را مایه آرامش و خورشید و ماه را وسیله شمارش ایام قرار داد، گفت: پروردگار سبحان در بیان ویژگی پیامبرش حضرت سید المرسلین محمد مصطفی (ص) می فرماید او به خدا و گفتارش ایمان دارد و همچنین نیز پیامبر اسلام حضرت خاتم الانبیاء(ص) می‌فرماید سرپرست من خدایی است که این کتاب آسمانی را نازل کرده و او همه صالحان را سرپرستی و هدایت می‌کند.

منبع : تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false