×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان بخش دلوار توزیع شد

عبدالوحید کریمی در گفتگو با چغادک نیوز گفت: همزمان با رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد ۱۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و بین مددجویان و نیازمندان بخش دلوار توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوار افزود: این سبد ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، مرغ، شکر، ماکارونی و سؤیا بوده که ارزش هر سبد مبلغ ۲۵۰ هزارتومان بوده است.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کمک های مردمی و خیرین به نیازمندان افزایش یافته، اظهار داشت: با اینکه این امر باعث شده است بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب پذیر جامعه برطرف شود اما کمیته امداد همچنان نیازمند کمک های خیرین و نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان است.

کریمی با اشاره به اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، گفت: کمک به نیازمندان علاوه بر ثواب فراوان باعث افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه می شود.

رئیس کمیته امداد دلوار از مردم نیکوکار و خیران درخواست کرد: با کمک های خود از طریق کد دستوری #۰۷۷۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۱۹ کمیته امداد دلوار را در تأمین معیشت نیازمندان یاری کنند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false