×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش عضو شورای شهر بوشهر بعد از ارائه برنامه های لعلیان جهت تصدی پست شهرداری

به گزارش چغادک نیوز: صبح امروز سیامک برازجانی به عنوان نماینده و سخنگوی حسین لعلیان برنامه ها و در خواست خود را جهت تصدی پست شهرداری بندر بوشهر به شورای اسلامی شهر ارائه داد.

در پی این اقدام مطلبی در فضای مجازی با عنوان( استقبال ندا عبدالله زاده از ارائه برنامه های مدیریت شهری مهندس لعلیان) منتشر شده  که طی آن از دفاع ندا عبدالله زاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر از حسین لعیلیان در پارلمان شهر خبر داده بود که موجی از واکنش را در فضای مجازی بهمراه داشته است.

در پی این اقدام ندا عبدالله زاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با انتشار جوابیه ای نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد که به شرح ذیل می باشد.

استقبال ندا عبداله زاده از ارائه برنامه های مدیریت شهری مهندس لعلیان

در پی تقدیم برنامه های جامع مدیریت شهری مهندس لعلیان به شورای شهر بوشهر نداعبداله زاده منتخب مردم بوشهر در پارلمان شهری و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر از برنامه های مدیریت شهری لعلیان استقبال کرد.

ایشان وعده داد که در صحن علنی شورا از ارائه برنامه توسط مهندس لعلیان دفاع کند.

پیش از این نیز مهرزاد آسایش دیگر عضو با تجربه و مدبر شورای شهر بوشهر از ارائه برنامه مدیریت شهری توسط مهندس لعلیان حمایت کرده بود.

شایان ذکر است برنامه جامع مدیریت شهری مهندس لعلیان که بر اساس ارتقاء جایگاه بین المللی بوشهر در کنار ده شهر برتر جهان تدوین شده بدون اخذ هرگونه اعتباراتی از استانداری و یا مردم و صرفا با اتکا به جذب سرمایه گذاری های بزرگ داخلی و بین المللی اجرا می شود.

 

 

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

با سلام وقبولى طاعات وعبادات همه موُمنین روزه دار.

لازم مى دانم در پى نشرمطلبى که در دنیاى مجازى مبنى بر دیدار اینجانب با جناب مهندس لعلیان صورت پذیرفته تلویحاً خدمت دوستانى که تماس گرفته ویا مطلب رارویت نموده اند توضیحاً عرض نمایم.

اینجانب امروز طبق روال وبرنامه ى کارى حوالى ساعت یازده صبح جهت دیدار ورسیدگى به امور مردمى در دفتر کار مستقر در شورا حاضر شده ، ومشغول خدمت بودم،حدوداً ساعت دوازده جناب اقاى سیامک برازجانى در دفتر کار اینجانب حضور پیدا نموده،وچنانچه در خاطرم درست مانده باشد، جناب برازجانى فرمودند که جناب لعلیان دریکصد و هفت صفحه نظرات و برنامه خود را به سه زبان ترجمه کرده وجهت حضور درصحن شورا براى دفاع آماده مى باشند.

زمانى که علت پیشنهاد جناب لعلیان را از آقاى برازجانى سوال نمودم ،فرمودند،با حضور آقاى لعلیان ما برنامه داریم که با جذب سرمایه گذار جهت انجام بزرگراه امام على وسایر پروژه ها بتوانیم خدمتى به این شهر داشته باشیم.

با توجه به اینکه همکاران اینجانب تشریف نداشتند،مقرر شد که جناب برازجانى وقت دیگرى تشریف بیاورند،درپایان دیدار اینجانب وآقاى برازجانى خدمتشان به صراحت عرض شدکه نظر من مخالف جناب اقاى لعلیان مى باشد با دلایل که ارائه خواهم داد،در همین روز جناب اقاى فرخ بنه گزى نیز با تقدیم برنامه هاى خود به روابط عموى شورا، خودشان را جهت احراز پست شهردارى نامزد نمودند، سپس در دفتر کار بنده حضور یافته ، خدمت این بزرگوار نیز عرض شد در زمان مقرر در صحن شورا جهت ارائه برنامه هاى خود تشریف بیاورند.

 

نداعبدالله زاده عضو شوراى شهربوشهر٩٩/٢/٢٧

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false