×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اهداء کمک‌های امام جمعه بوشهر به آسیب دیدگان اقتصادی از ویروس کرونا

به گزارش چغادک نیوز، در ادامه کمک‌رسانی به افراد و خانوارهای آسیب دیده اقتصادی و بی بضاعت به سبب ویروس کرونا، قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان بوشهر، به یاری افراد نیازمند در این حوزه شتافت.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری رئیس قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان بوشهر در آیین اهداء کمک‌های تقدی به آسیب دیدگان اقتصادی به سبب بیماری و ویروس کرونا با قدردانی از همکاری خیران، نهادها، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و دستگاه‌ های مختلف از جمله کمیته امداد اظهار داشت: در زمان بحران، چهره افرادیکه که در حل مشکلات سهیم هستند نمودار می‌شود که در جریان بحران ویروس کرونا این مهم محقق شد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کرونا ۲ آسیب به جامعه وارد کرد افزود: کرونا هم در حوزه سلامت و هم در حوزه اقتصادی صدماتی به جامعه وارد کرد و این در حالی است که آسیب‌های دیگر اجتماعی، خانوادگی، روحی و روانی در پی دارد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر در رسیدگی به آسیب دیدگان اقتصادی حماسه آفریدند گفت: خدمات کادر درمانی در ویروس کرونا از جهات گوناگون در خورتحسین است و در این راستا خیران و نهادهای مختلف در یاری رساندن به افراد آسیب دیده اقتصادی خدمات قابل توجهی عرضه کردند.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خدمات به آسیب دیدگان اقتصادی و نیازمندان در استان بوشهر از ۱۰ اسفند آغاز شد خاطرنشان کرد: از همان ابتدا پیش بینی ۱۲۰ هزار نفر آسیب دیده اقتصادی به سبب شیوع کرونا در استان بوشهر شده بود که کمک رسانی مردم در سطوح مختلف ستودنی است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مرحله نخست قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان بوشهر ۱۰۵ هزار بسته معیشتی میان افراد نیازمند این استان توزیع شد خاطرنشان کرد: آمار رسمی توزیع بسته معیشتی ۱۰۵ هزار سبد معیشتی است ولی آمار غیر رسمی این رقم را افزون بر ۱۳۰ هزار عدد حکایت دارد.

وی، کمک رسانی خیران، نهادها، دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی استان بوشهر را نشان از بزرگی و عظمت مردم این استان دانست و بیان کرد: این مهم نشان می‌دهد که روحیه جهادی و یاری رسانی در استان بوشهر افزایش یافته و باید قدردان مردم و گروه‌های جهادی باشیم.
در این مراسم آیت‌الله صفایی بوشهری کارت هدیده‌های افراد آسیب دیده اقتصادی استان بوشهر، به نمایندگان این افراد در حوزه‌های مختلف برای توزیع در بین آنان اهداء کرد

منبع تسنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false