پانزدهمین گزینه پیشنهادی تصدی شهرداری بندر بوشهر مشخص شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پانزدهمین گزینه پیشنهادی تصدی شهرداری بندر بوشهر مشخص شد

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که گزینه های متعددی در حال رایزنی با اعضای شورای شهر بوشهر جهت تصدی پست شهرداری می باشند و در این راستا نیز گفته می شود اکبر توسلی عضو شورای اسلامی شهر بوشهر و از نیروهای باسابقه و بنام شهرداری که سوابق درخشانی در این مجموعه دارد نیز علاقمندی خود را جهت تصدی این پست اعلام داشته است.

گفته و شنیده می شود هر چند اعضای شورا گزینه های متعددی را در دستور کار دارند؛ اکبر توسلی در حال رایزنی با سایراعضای شورا می باشد که با ملحق شدن توسلی تعداد گزینه های مطرح شده به رقم ۱۵ افزایش یافته است.

لازم به ذکراست؛ تا کنون نام امیر حسین محتشم، کریم علی حسنی، سعید شمالی نژاد، میثم بشکوه، ضرغام حیدریه، فردین خورشیدیان، مسعود نصوری، فضل الله توسلی، محمد حسین باستی، ناصر باستی، احمد بهروزیان فرد، سیامک احمدی، وحید واعظی، سعید آزاد شهرکی و اکبر توسلی جهت تصدی پست شهرداری مطرح بوده و هر روز این گزینه های پیشنهادی نیز در حال افزایش می باشد.

با روند رو به رشد گزینه های تصدی پست شهرداری و لابیگری افراد متعدد، به نظر می رسد شورای اسلامی شهربوشهر با چالش جدی مواجه شده و تصمیم گیری را برای آنان سخت خواهد کرد و عامه مردم نیز با مطرح شدن این گزینه ها بر اساس گفتگوهای مطرح شده در فضای مجازی و محافل بر این عقیده هستند که باید شهردار فردی جوان، با تجربه و از بدنه شهرداری باشد تا بتواند در مدت زمان باقی مانده عمر شورا براحتی به رسالت خود که خدمت به مردم است، بپردازد.

در روزهای آینده نیز به سایر گزینه های پیشنهادی که اعضای شورا با واسطه در حال رایزنی با آنان می باشد، پرداخته خواهد شد. /انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false