×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تعداد گزینه های پیشنهادی تصدی پست شهرداری بوشهر به ۱۴ نفر رسید

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که تعداد گزینه های مطرح شده تصدی شهرداری بندر بوشهر به ۱۴نفر رسیده است و افراد مختلفی در حال رایزنی با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر هستند تا بتوانند گزینه خود را بر روی کرسی شهرداری بنشانند.

در این راستا نام گزینه های بازنشسته ای مثل محمد حسین باستی، ناصر باستی و احمد بهروزیان فرد نیز جهت تصدی این پست شنیده می شود.

بر اساس شنیده ها تا امروز نام امیر حسین محتشم، کریم علی حسنی، سعید شمالی نژاد، میثم بشکوه، ضرغام حیدریه، فردین خورشیدیان، مسعود نصوری، فضل الله توسلی، محمد حسین باستی، ناصر باستی، احمد بهروزیان فرد، سیامک احمدی، وحید واعظی، سعید آزاد شهرکی جهت تصدی پست شهرداری مطرح بوده و هر روز این گزینه های پیشنهادی نیز در حال افزایش می باشد که در اخبار بعدی به سایر گزینه ها نیز پرداخته خواهد شد.

حال باید منتظر ماند شورای اسلامی شهر بوشهر با روند رو به رشد گزینه های پیشنهادی آیا به اجماع رسیده و گزینه نهایی خود را هر چه سریع ترانتخاب می نماید تا تجربه تلخ شهر بدون شهردار در سال اول شورا تکرار نشده و موجبات پیشرفت و توسعه شهر فراهم شود و یا به دلیل به اجماع نرسیدن آنها ماموریت انتخاب شهردار به شورای جدید واگذار می شود./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false