×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وعده همراهی اعضای شورای شهر به همه نامزدهای پست شهرداری/ گزینه های پیشنهادی تصدی شهردار بوشهر کیست؟

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که اعضای شورای شهر بوشهر چندین گزینه را جهت تصدی پست شهرداربندر بوشهر در دستور کار خود دارند که در این راستا نام امیر حسین محتشم، فردین خورشیدیان، سعید شمالی نژاد، فضل الله توسلی، مسعودنصوری، علی حسنی، میثم بشکوه و ضرغام حیدریه به گوش می رسد.

گفته می شود، خورشیدیان به اعضای شورا درخواست کرده؛ علاقمند است دوران بازنشستگی خود را با تصدی پست شهرداری به پایان برساند و بر همین اساس ابوذر دهدار، طاهره شمشیری و روح الله نصرتی نیز به وی قول داده اند که بعد از سالیان سال که جور شهرداری را در پست سرپرستی کشیده است، به آرزوی دیرینه خویش برساند.

شنیده می شود، امیر حسین محتشم نیز به تازگی مذاکراتی را با اعضای شورا آغاز نموده است و گفتگوی اولیه خود را با اکبر توسلی انجام داده و قرار است مورد حمایت وی قرار گیرد، وی هم اکنون در حال متقاعد کردن پویا دولابی، نداعبدالله زاده و کیوان هاشم زاده، عبدالخالق برزگر زاده و مهرزاد آسایش می باشد.

از سوی دیگر نیز گفته می شود، سعید شمالی نژاد نیز در حال رایزنی با کلیه اعضای شورای شهر بوده و شنیده می شود کیوان هاشم زاده، عبدالخالق برزگر زاده و ندا عبدالله زاده به وی قول همراهی داده اند.

شنیده های محافل سیاسی نیز حکایت از آن دارد در حالی که ابوذر دهدار رئیس شورا به خورشیدیان نیز قول مساعد داده است، مذاکراتی را با مسعود نصوری داشته و از وی درخواست کرده است که نام وی نیز در گزینه های تصدی شهرداری قرار گیرد که نصوری نیز با ارائه پیش شرطی مبنی بر اینکه اگر در تغییر تحولات شهرداری تام الاختیار باشد ورود خواهم کرد، رئیس شورا را در سردرگمی و دوگانگی قرار داده است.

شنیده می شود علی حسنی نیز مذاکراتی را با اعضای شورا داشته و عبدالخالق برزگرزاده نیز به وی قول قطعی همراهی داده  و میثم بشکوه نیز در حال رایزنی با مهرزاد آسایش می باشد.

گفته و شنیده می شود اکبر توسلی بعد از آنکه در دقایق آخری با ترفند رئیس شورا از گماشتن فضل الله توسلی در سمت سرپرستی شهرداری بازماند؛ با وجود اینکه با محتشم نیز مذاکراتی داشته، علاقمند است؛ وی جهت تصدی پست شهرداری مورد پذیرش سایر اعضای شورا قرار گیرد.

در حالی که گزینه های پیش روی شهرداری در حال افزایش می باشد شنیده می شود منتخب مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص با برخی از اعضای شورا مذاکراتی داشته است و قصد دارد با همراهی و همکاری روح الله نصرتی از بین افراد مورد بحث یک نفر را به شورا پیشنهاد دهد.

گفتنی است؛ اعضای شورای شهر بوشهر با وجود اینکه می بایست یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب نمایند؛ بدلیل نامعلوم به اکثر گزینه های پیشنهادی وعده همراهی داده اند که انتظار می رود در شرایط کرونایی هر چه زود تر تکلیف پست شهرداری مشخص شده و فردی را انتخاب نمایند که تجربه پست شهرداری و کار در این مجموعه را داشته و بتواند با مدیریت خود ضمن ایجاد اتحاد و همدلی شرایط را جهت اعتلای شهر فراهم سازد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false