×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر همکاری کنند

به گزارش چغادک نیوز: عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تامین مسکن استان بوشهربا تاکید بر تسریع تامین زیر ساخت‌‌های لازم برای  تکمیل پروژه‌های مسکن سازی اظهار داشت: همکاری بانک مسکن در اجرای پروژه‌های مسکن سازی امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه از بانک مسکن انتظار داریم با تعاونی‌های مسکن استان برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی همکاری بیشتری کند افزود:بانک مسکن استان با نگاه تسهیل‌گری و حل مشکل با هدف تسریع درتکمیل واحدهای مسکن مهر با تعاونی‌ها مسکن همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع تکمیل واحدهای مسکونی مهر افزود: برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکونی باید با عزم و اراده جدی وارد عمل شوند تا شاهد تاخیر بیشتری در اجرای این پروژه‌ها نباشیم.

وی، پرداخت هزینه تامین زیرساخت های واحدهای مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: فرمانداران فقط در صورت پرداخت هزینه تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز واحدهای مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن، حمایت مالی لازم را از این تعاونی‌ها انجام دهند.

گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه مسکن تعاونی ولایت در بوشهر خاطرنشان کرد: تاخیر در تکمیل واحدهای مسکونی جفا در حق مردم است و انتظار می‌رود همه عوامل، زمینه تکمیل واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان بوشهر را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید

استاندار بوشهر ، نخستین شرط برای ساخت واحدهای مسکونی را ایمنی و تامین امنیت و آرامش ساکنان دانست و بیان کرد: در این راستا باید همه دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در قالب‌های تعاونی و خودمالکی همکاری کنند.

انتهای پیام/۱۹۰/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false