در پی بی اخلاقی انتخاباتی، صدای یک کاندیدای انقلابی را در دشتستان در آورد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
در پی بی اخلاقی انتخاباتی، صدای یک کاندیدای انقلابی را در دشتستان در آورد

به گزارش چغادک نیوز: متن بیانیه اعتراضی محمدرضا دهقان فرد در پی بی اخلاقی انتخاباتی در حوزه انتخابیه دشتستان بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله لا یحب المفسدین
خداوند فسادکنندگان را دوست ندارد
دست خدا بالا ترین است

برنده شدن به هر صورت در میدان رقابت نه جوانمردی است، نه مردانگیست، نه مسلمانیست، نه ولایتمداریست ،نه احترام به نظر داوران که مردم هستند.

وقتی وارد این میدان رقابت سیاسی شدم می دانستم بازی خطرناکیست، میدانستم با صداقت سخت است سیاست را یکی کنی، می دانستم دیگر دیانت ما و سیاست ما که من اعتقاد دارم یکیست برای عده ای انگشت شمار یکی نیست وعین هم نیستند، می دانستم تخریب هست ، می دانستم آری همه را میدانستم ولی تا این حد راحدس نمیزدم که حقارت عده ای درسیاست چقدر است ، نمی دانستم با حذف بقیه عده ای با پرونده سازی وایجاد ابهام برای نهاد مقدسی چون شورای محترم نگهبان میتوانند کوچکی خودرا بطور کاذب بزرگ کنند بادکنک وار.

آن که درچنته چیزی ندارد تخریب می کند، حذف می کند، ترور شخصیت می کند تا خودش را مطرح کند.

کسانی که معنای خدمت را نمی داند و قدم کوچکی هم برای مردم بر نداشته اند چه دارند بگویند جز تخریب دیگران، جز حذف دیگران. چه کنند؟

با تمام صداقت آمدم و روی آن مانده ام،با تمام پایبندی به اصول وارزشهای نظام آمدم، ولایتمدار و ولایت پذیرترینم و روی این پایبندی مانده ام وخواهم ماند.

در دوره انتخابات گذشته اگر قرار بود حامی و موردحمایت دولت باشم موفقیت من صد در صد بود ولی روی فکرم و دیدگاهم ماندم.

اکنون کوتوله های سیاسی و غیر مردمی ومنجمدالفکر با توجه به ترس از باخت از یک نیروی ولایی ومردمی وارزشی و انقلابی و جهادی ، شعور سیاسی مردم نجیب استان و شهرستان دشتستان را هدف قرار داده و برایشان بردن این قدرمهم هست که حرکتی می کنند که بویی از انقلابی گری ، ولایتمداری نبرده اند.

لذا اینجانب این حرکت تخریبی و هرگونه نشست و حمایتی ازجانب دولت راتکذیب نموده و این کار زشت را هم تخریب دولت و بیشتر از آن تخریب خود می دانم و در مورد انتشار تصویری ازحامیان روحانی درچهار حوزه استان، ضمن تکذیب شدید این موضوع ، شکایت خود از منتشرکنندگان از این نوع اخبار کذب را به خدا و شهدا می برم که ناظر بر اعمال ما هستند.

دکتر محمدرضا دهقان فرد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false