×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
علی افراشته: اجازه نمی‌دهم کسی بوشهری ها را قاچاقچی خطاب کند

به گزارش چغادک نیوز: علی افراشته در دیدار با لنج‌داران و صیادان بندر دیلم اظهار داشت: کسانی که با بی‌تدبیری جلوی ته لنجی را گرفتند، پدیدآورنده شوتی‌ها هستند.

وی بیان کرد: امروز جوانان تحصیلکرده برای امرار معاش زندگی خود، رو به شغل‌های کاذب و کار روی خودروهای شوتی آورند و به صورت مداوم نیز خبرهای ناگواری از فوت آنها می‌شنویم و برای این معضل باید به سود مرزنشینان چاره اندیشی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: بعد از انتخابات از تجارب نمایندگان ادوار گذشته استفاده خواهم کرد و کاری نخواهم کرد که مردم از انتخاب خود پشیمان شوند.

افراشته ادامه داد: در زمانی که استاندار بودم موضوع ته لنجی را به شدت به پیگیری کردم که حق مردم را بستانم، اما روزنامه کیهان تیتر زد که “استاندار از قاچاقچیان دفاع می‌کند”.

کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم افزود: باز هم کوتاه نیامدم و دوباره پیگیر ته لنجی شدم.

یکی از لنج داران دیلم نیز در این نشست خطاب به افراشته گفت: طی ۲ روز گذشته موج حمایتی چشمگیری برای شما در دیلم به راه افتاده است‌.

وی تصریح کرد: قول شرف می‌دهیم تا پای جان حامی افراشته هستیم و برای اول شدنش در دیلم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد‌.

این لنج دار در حالی که به حاضران در نشست اشاره کرده بود، آنها را از بزرگان و متنفذان و تاثیرگذاران بندر دیلم معرفی کرد که قادر هستند انتخابات را به نفع افراشته رقم بزنند.

این قول حمایت وی، صلوات لنج‌داران و صیادان را به همراه داشت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false