مشکلات را به فرصت تبدیل خواهم کرد/بوشهر را باشکوه می‌خواهیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مشکلات را به فرصت تبدیل خواهم کرد/بوشهر را باشکوه می‌خواهیم

به گزارش چغادک نیوز: علی افراشته در جمع مردم دیلم اظهار داشت: در زمانی که مسئولیت استانداری را برعهده داشتم همواره شعارم این بود که خستگی را خسته می‌کنم و همچنان با توجه بر این اصل مطالبات و امورات مردم را با جدیت دنبال خواهم کرد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: باید از کارهای تکراری و بیهوده جلوگیری کنیم؛ چرا که نسبت به منابع عظیم انسانی و نفت و گازی در استان بوشهر وضعیت مطلوبی نداریم.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای را یک اصل می‌دانم و انتخاب فرد شایسته را فرع قلمداد می‌کنم.

این کاندیدای انتخابات مجلس عنوان کرد: اعتقاد دارم کشور را دارند گران اداره می‌کنند و منابع کشور به خاطر برخی کوتاهی‌ها بیخود و بیهوده تلف شده است.

علی افراشته با بیان اینکه بعد از ۴۱ سال نباید آزمون و خطا کرد، بلکه باید نگاه و تصمیم سازی ها تغییر کند، عنوان کرد: اعتقاد دارم عمده مشکلات استان بوشهر به لحاظ مدیریتی و فهم مدیریتی است و کمبود اعتبارات نقشی در این مشکلات ندارند.

وی اضافه کرد: من در صحنه حضور پیدا کردم که برای یک دوره نماینده باشم چراکه میخواهم می‌خواهم برای احقاق حق مردم راحت‌تر بر سر نفتی‌ها فریاد بزنم تا گمان نکنند بوشهری‌ها گدا هستند و باید به آنها صدقه داده شود.

افراشته گفت: اگر بخواهم مثل برخی از نمایندگان به دوره بعد فکر کنم محافظه کار خواهم شد، برای همین برای یک دوره قصد ورود به مجلس گرفتم تا بتوانم با صدای بلند حق استان بوشهر را بگیرم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهم از فردای انتخابات رقابت را کنار گذاشته و برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان با سایر کاندیداها دست رفاقت بدهم، افزود: مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم مطمئن باشند به گونه‌ای در مجلس عمل می‌کنم که مردم بگویند خدا را شکر نماینده‌مان وقتی در کنار وزیری قرار می‌گیرد عیار و اعتبارش از او بیشتر است.

گفتنی است این اظهار نظر افراشته حاضران در مسجد نور دیلم را به وجد آورده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false