تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر مطلوب است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر مطلوب است

به گزارش چغادک نیوز،  الماس گشتاسبی صبح امروز در نشست بررسی تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر، شور و فضای انتخاباتی در استان بوشهر را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در فضاهای انتخاباتی در نقاط شهری و روستای حاکی از انتخاباتی باشکوه در دوم اسفندماه نوید می‌دهد.

وی انتخابات دوم اسفندماه را بزرگ‌ترین خلق حماسه‌ توسط مردم دانست عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر بدون شک حضور فعال خود را در  انتخابات دوم اسفندماه به منصه ظهور می‌رسانند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی فعال است افزود: در راستای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی، تمام فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها و هواداران در عرصه فضای مجازی و حقیقی رصد می‌شود.

گشتاسبی از  تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در حوزه‌های قضایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:  در این راستا نامزدهای انتخاباتی و اعضاء ستاد‌های تبلیغاتی آنان باید رعایت اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخلفات سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مسیر انتخابات در استان سالم و امن است گفت: تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر مطلوب است و برخی تخلفات که وجود دارد نصب بنرهای تبلیغاتی خارج از ستادهای نامزدها و در معابر و بلوارها است.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر بر قانون‌مداری، عدالت در شرایط تبلیغات و استفاده نکردن از امکانات دولتی عمومی و سایر تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و افزود: انتخابات پیش‌رو در کنار امنیت، سلامت و رقابت به منظور مشارکت حداکثری مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false