احتمال اعزام زائر به سوریه از ۴ استان دیگر تا پایان سال/متقاضیان فقط به دفاتر قانونی مراجعه کنند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
احتمال اعزام زائر به سوریه از ۴ استان دیگر تا پایان سال/متقاضیان فقط به دفاتر قانونی مراجعه کنند

به گزارش چغادک نیوز،محمد آزاد با اشاره به اعزام زائران به سوریه، اظهار کرد: اعزام سفرهای سوریه با توجه به اخذ مجوز‌ از منابع ذیربط، از ۲۱ آذر ماه آغاز شد و همچنان در روزهای یکشنبه و پنج شنبه از تهران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰۰۰ نفر به سوریه اعزام شده‌اند، ادامه داد: همه سفرها از طریق دفاتر خدمات زیارتی و به صورت کاروانی اعزام شده‌اند و به همه افرادی که تمایل به انجام این سفر معنوی را دارند تأکید می‌کنیم فقط به دفاتر و شرکت‌های تحت نظر سازمان حج و زیرات برای ثبت نام مراجعه کنند.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: سایر استان‌ها از جمله یزد، کرمان، فارس و خراسان رضوی در حال برنامه‌ریزی هستند تا شرایط اعزام زائران به سوریه را فراهم کنند و احتمالا تا پیش از پایان سال جاری این امر محقق خواهد شد.

وی درباره اعزام زائران به کربلای معلی نیز گفت: سفر زیارتی عراق نیز با توجه به موافقت مراجع ذیربط به صورت زمینی نیز از سر گرفته شده و از فردا صرفا از مرز مهران آغاز می‌شود. تاکنون شهروندان استقبال خوبی داشته‌اند و تاریخ اعزام کاروان‌ها به محض پر شدن ظرفیتشان مشخص می‌شود.

منبع:تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false