×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حتی انگلیسی ها هم نتوانستند بوشهری ها را مهندسی کنند، آیا خواص شورای ائتلاف استان زیر بار مهندسی تهران خواهند رفت

به گزارش چغادک نیوز:  کیوان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر و از فعالین سیاسی استان طی توئیتی که امروز منتشر نموده است به نکته ای مهم اشاره کرده که امیدواریم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زیر بار فشار تهرانی ها نروند.

وی در این توئیت عنوان داشته است( هیچکس حتی انگلیسی ها هم نتوانستند بوشهری ها را مهندسی کنند، آیا خواص شورای ائتلاف استان بوشهر زیر بار مهندسی تهران خواهند رفت؟! از لرده دشتستان تا دلوار و تنگک و ریشهر زیر بار نخواهند رفت، مردم استان بوشهر خودشان انتخاب خواهند کرد).

آنچه به نظر می رسد جهت گیری های مسئول امور استانهای شورای ائتلاف وانگشت شماری ازاعضای شورای ائتلاف، قصد حمایت از کاندیدای خاصی در حوزه بوشهر گناوه و دیلم  و نیز در حوزه های دیگر به نفع کاندیداهای مد نظر را داشته و با توجه به اینکه شرایط برخورد اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان با این موضوع بسیار مهم می باشد، آیا اعضای شورای ائتلاف استان بوشهر زیر بار مهندسی پایتخت نشین ها خواهند رفت!!!

آیا برای همیشه تصمیم گیری از بالا به پایین را رد کرده و تصمیم به نیروهای انقلابی استان سپرده خواهد شد یا خیر!! مساله ای که امروز مشخص شده و در تاریخ ثبت خواهد شد که آیا این شورا توانسته است به رسالت خود عمل کند و توانسته نظرات انقلابیون استان که خواستار تصمیم گیری در بوشهر هستند را تامین نماید یا خیر؟

به زعم سیاسیون و بر اساس گفته های مردمی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر باید با همفکری و احتمالا با توجه به اشرافیتی که بر حوزه های ۴ گانه استان، کاندیداها، هواداران، آحاد مردم و فضای سیاسی استان دارند تصمیم واحدی را اتخاذ نمایند و اجازه تعدی و مهندسی پایتخت نشینان را در تصمیمات استان ندهند تا موجبات امید و انگیزه مضاعف در بین مردم فراهم شده و شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم و بینش فکری که مردم از این نیروهای انقلابی، ولایی و فدایی نظام و انقلاب انتظار دارند محقق شود.

لازم به ذکر است؛ دوره قبل دکتر زینب اسماعیلی نیز به تنهایی معتقد به حذف تفکر، کنش و تصمیم گیری بالا به پایین از سوی محافل سیاسی خاص مرکز نشین برای استان بوشهر بوده و خواستار بروز بلوغ فکری ، استقلال آرای جریانی بزرگان سیاسی  در استان بود و با هرگونه قیم مآبی از سوی آنان مخالف بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false