×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲ مرکز درمانی وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز، همزمان با دهه مبارک فجر ظهر امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر۲ مرکز درمانی ولایت و کوثر وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان بوشهر افتتاح شد.

این مراکز درمانی در بوشهر و دشتی جمعاً به مساحت یک‌هزار و ۴۸۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان احداث و راه‌اندازی شده است.

درمانگاه دندانپزشکی ولایت بوشهر در زمینی به مساحت ۳۲۰ متر مربع در یک طبقه با ۶ واحد دندانپزشکی ساخته شده است که دارای بخش‌های تخصصی و عمومی است.

مرکز درمانی کوثر خورموج نیز در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر مربع با زیربنای یک‌هزار و ۱۵۰ متر در ۳ طبقه دارای بخش‌های پزشک عمومی، تزریقات و پانسمان و بخش‌های تخصصی است که فاز اول آن امروز  افتتاح شد و فاز دوم آن که شامل بخش‌های پاراکلینیکی است در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان وابسته به بنیاد تعاون بسیج در سال ۱۳۷۵ با هدف کمک به ارتقا سطح سلامت جامعه و خدمات‌رسانی به بسیجیان و محرومین کشور تأسیس شد که هم اکنون دارای ۵۶ مرکز درمانی در سراسر کشور است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در افتتاح این مراکز درمانی با تبریک ایام‌الله دهه فجر بر حضور با شکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و اظهار داشت: تاکنون همه ترفندهای دشمنان در عرصه‌های مختلف با اتحاد و همدلی مردم همیشه در صحنه شکست خورده و بدون شک با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر در اهدافشان ناکام خواهند شد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مورد توجه ویژه سپاه است گفت: اجرای طرح‌های مراکز درمانی در راستای خدمات رسانی به مردم به عنوان اولویت برنامه‌های موسسه خدمات درمانی بسیجیان  و مورد قدردانی و سپاس است.

منبع:تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false