کدام کاندیدا حوزه خود را از تهران به بوشهر تغییر داده است؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کدام کاندیدا حوزه خود را از تهران به بوشهر تغییر داده است؟

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که محمد امین وارث یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران می باشد که در روزهای اخیر حوزه خود را از تهران به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تغییر داده است.
قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر نیز در این باره در گفتگو با یکی از رسانه های استان اظهار داشته است: یکی از کاندیداها که با تغییر حوزه آن موافقت شده کاندیدایی بوده که برای حوزه تهران نام نویسی کرده و اکنون حوزه انتخابیه اش را بوشهر، گناوه و دیلم مشخص کرده است که با آن موافقت به عمل آمده است.
خلیل رضایی شامگاه یک شنبه در گفتگو با سوک اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ کدام از اسامی که در شبکه های اجتماعی از آنها یاد می شود، تایید صلاحیت نشده اند.
وی افزود: البته تا بامداد روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان اسامی افراد واجد شرایط برای کاندیداتوری را اعلام و از روز ۲۳ بهمن ماه ،اسامی این افراد در معرض دید عمومی توسط فرمانداری های مراکز شهرستان ها قرار می گیرد.
قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر در خصوص آخرین وضعیت جابجایی حوزه های انتخابیه کاندیداهای تایید صلاحیت شده، عنوان کرد: تاکنون چهار نفر برای جابجایی حوزه انتخابیه خود درخواست هایی ارائه داده اند که همه این درخواست ها به هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان ارسال شده است.
رضایی ادامه داد: تا امروز بعد از ظهر فقط با انتقال حوزه دو کاندیدا موافقت به عمل آمده و رسما به استان اعلام شده است و اگر در وقت مقتضی با تغییر حوزه دو کاندیدای دیگر در هیات مرکزی شورای نگهبان موافقت شود، اطلاع رسانی لازم انجام می گیرد.
وی یادآور شد: یکی از این افراد که با تغییر حوزه آن موافقت شده کاندیدایی بوده که برای حوزه تهران نام نویسی کرده و اکنون حوزه انتخابیه اش را بوشهر، گناوه و دیلم مشخص کرده است و دیگری نیز حوزه انتخابیه خود را از بوشهر ، گناوه و دیلم به حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان تغییر داده که با آن موافقت به عمل آمده است.
قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده در چهار حوزه انتخابیه استان  تاکنون، ۱۰۰ نفر است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false