×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دعوت سازمان‌ها و شخصیت‌های استان بوشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش چغادک نیوز، در آستانه ۲۲ بهمن چهل‌‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فردا مردم استان دارالحماسه بوشهر با شرکت در  این راهپیمایی بار دیگر با  آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید پیمان می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا در همه شهرها و روستاها با حضور مردم انقلابی برگزار می‌شود اظهار داشت: راهپیمایی در بوشهر ساعت ۹ صبح از بسیج مرکزی تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود و سخنران این مراسم سردار سرلشکر  یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قواست.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با قدردانی از مشارکت مردم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر در استان بوشهر بیان کرد: راهپیمایی در مرکز شهرستان‌های ۱۰ گانه و ۴۰ شهر استان بوشهر و تمام روستاهای استان برگزار می‌شود و برای شهرستان‌های ۱۰ گانه استان سخنرانان تعیین شده است.

در همین راستا سازمان‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌های استان بوشهر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام‌هایی بر حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با دعوت از ملت ایران به‌ویژه مردم همیشه در صحنه استان برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: از ملت ایران به‌ویژه مردم بصیر، با فرهنگ، انقلابی و ولایت‌مدار استان دارالحماسه بوشهر تقاضا  و دعوت می‌شود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن  حضوری فعال و پربصیرت داشته باشند و نشان دهند که ولایت‌مدار، حماسی، بصیر و استکبارستیز هستند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: باید همگان با حضور در این حماسه سیاسی اجتماعی  ضربه آخر را بر پیکر دشمنان به ویژه آمریکای تروریست وارد کنند و نشان دهند همچنان در  دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و ناکامی دشمنان در صحنه هستند.

استاندار بوشهر هم با صدور پیامی از مردم استان بوشهر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

عبدالکریم گراوند با گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ما برای پاسداری از خون شهید سلیمانی و همه شهدای انقلاب و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی باید در کنار هم  در راهپیمایی شرکت کنیم و این حضور قطعاً  دشمنان را ناامید می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به پیشینه درخشان تاریخی و مبارزاتی مردم استان بوشهر و فعالیتی که در پیروزی و استمرار انقلاب داشتند، مطمئن هستم همگام با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی حضور فعالی دارند و به منویات مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار خواهند افزود.

در همین راستا فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، ائمه جمعه و جماعات، حوزویان، بسیجیان، روسای سازمان‌ها، ادارات، نهادها، دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید دانشگاه، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و سایر اقشار مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع :تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false