×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان، به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن

به گزارش چغادک نیوز: متن بیانیه ارسالی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، به مناسبت یوم الله بیست و دوم بهمن بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

با اهدای سلام و ادب و احترام به پیشگاه امام عصر(عج) و درود به روان امام راحل (رض) و شهیدان گلگون کفن اسلام و ایران و استدعای سلامت و عزت روزافزون رهبر معظم انقلاب، فرارسیدن دهه ی پربرکت فجر را به دل و چشم و زبان گرامی می داریم و به جان و روان تکریم می کنیم.

در عنفوان دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، این حقیقت برهمگان روشن شده است که ملت مؤمن و انقلابی ایران بهترین الگوی مبارزه با استکبار را در جهان پر تنش امروز با ارائه ی مردم سالاری اعتقادی و شعار عملی استقلال و آزادی، در متن جمهوری اسلامی به منصه ی ظهمور رسانده است.

این انقلاب در گام دوم خود به جهتی پیش خواهد رفت که با تثبیت قدرت و انسجام مسلمین و التیام دردها و رنجهای مردم ستمدیده ی منطقه، راه را برای ظهور منجی عالم بشریت و رهایی ملت های مظلوم، هموار سازد و هدف قرآنی وراثت مستضعفان و پیشوایی امام معصوم غایبشان را بر زمین محقق نماید.

افق های پیش روی انقلاب اسلامی ایران، خشکاندن ریشه ی پیچکهای نظام سلطه و استکبار و به بار نشاندن درخت انسجام و اتحاد و دوستی ملت های مستضعف جهان است.

خجسته باد یاد امام و شهیدان، خاصه شهید سرافراز عالم اسلام و مدافع حرم و حافظ حریم مسلمانان مظلوم منطقه، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پاینده باد جمهوری اسلامی ایران، مبارک باد دهه ی فجر انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران.

والسلام علیکم و رحمه الله
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false