شانس اول انتخابات دشتستان کیست؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شانس اول انتخابات دشتستان کیست؟

به گزارش چغادک نیوز: محمد بهادری در یادداشتی نوشت: اگرچه طی یک هفته اخیر ، بد اخلاقی های انتخاباتی به اوج خود رسیده و برخی از هواداران کاندیداها در شهرستان دشتستان برای چند رای بیشتر به هر گونه خدعه و نیرنگی برای تغییر نگاه مردم متوسل شده اند اما یافته های عینی از کف جامعه فهیم این شهرستان نشان می دهد که مردم در این دوره انتخابی هوشمند خواهند داشت.

یکی از این کاندیداها که با اقبال فراوانی روبرو شده ، دکتر محمدرضا دهقان فرد است که با پشتوانه ۲۳ هزار رای در اولین حضور خود در عرصه انتخابات مجلس دهم ، نگاه ها را به سمت خود جلب کرد.

وی از آن دسته از پزشکانی است که به مانند برخی هم قطاران خود می توانست پس از یک دوره سه چهار سال استان بوشهر را به مقصد استانی دیگر ترک کند اما شور خدمت و هم زیستی با مردم وی را وا داشت تا سال های سال خدمات صادقانه با لباس مقدس پزشکی به این مردم ارائه دهد.

دکتر دهقان فرد با بسط خدمات بشردوستانه در قالب اردوهای جهادی یک روزه در اقصی نقاط استان بوشهر طی قریب به هفت سال گذشته در کنار حضور مستمر در سطح شهرستان دشتستان، نشان داد که طعمی شیرین تر از زندگی با مردم و خدمت به آنها وجود ندارد و نه تنها می تواند درد های جسمی بلکه نیازهای اجتماعی آنها را نیز به خوبی درک کند.

حضور در اغلب روستاهای بزرگ استان بوشهر برای طبابت رایگان طی همه این سال ها، این شرایط را برای این روستازاده تحصیل کرده فراهم کرد که در کنار درمان جسم آنها، با مشکلات آنها ر حوزه های مختلف نیز آشنا شود و با جمع بندی آنها در قالب یک برنامه قابل اجرا ،فضایی را انتخاب کند تا در صورت اعتماد مردم بتواند حلال مشکلات و گرفتاری آنها در گستره ای به نام مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با درک این نکته که مجلس شورای اسلامی با داشتن کمیسون های متفاوت از جمله کمیسیون بهداشت و درمان نیازمند افرادی است که پس از کسب اعتماد مردم می توانند وارد این پارلمان شوند تا در این بخش ، بخشی از نیازهای استان بوشهر در عرصه بهداشت و درمان را ساماندهی کنند ، عزم خود را جزم کرد تا بار دیگر ضمن احترام به آراء ۲۳ هزار نفر در انتخابات گذشته ، به بیش از ده ها هزار نفر که خواستار ورود مجدد وی در این عرصه شده بودند لبیک گوید.

اینک وی و به زودی در معرض یک آزمونی از اعتماد مردم شهرستان دشتستان قرار می گیرد تا با آن پشتوانه مردمی که برخواسته از سال ها حضور وی در کنار همین مردم است وارد مجلس شورای اسلامی شود و نه تنها در کمیسون اختصاصی و متناسب با تحصیلاتش که سال ها استان بوشهر فاقد یک کرسی در آن بوده بلکه در سایر بخش ها به دنبال مطالبات به حق و قانونی مردم و به خصوص کشاورزان، نخلداران، کسبه و بازاریان، کارگران،کارمندان،ورزشکاران، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان و سایر اقشار مختلف جامعه گام بردارد.

وضعیت رای آوری بسیار مناسب این کاندیدای انقلابی که حاضر نشده از عنوان انقلابی سوء استفاده رفتاری انجام دهد سبب شده که یک پای کامل تخریب جریان های وابسته به زر و زور در این چند مدت باشد اما با آرامشی عجیب که برگرفته از دیانت و احترام اقشار مختلف جامعه به وی است در مقابل این افراد سکوت پیشه کند و از خداوند برای این افراد طلب بازگشت به راه حقیقت و مردم داری درخواست داشته باشد.

تحلیل گران حوزه سیاسی با بررسی های میدانی می گویند که در کنار مردم شهر برازجان، بخش قابل توجهی از مردم  بخش های شبانکاره، آبپخش،سعدآباد، بوشکان و ارم دکتر دهقان فرد را شایسته اعتماد دانسته و با ذکر این موضوع که وی روستازاده ای طبیب در کنار مردم طی قریب به دو دهه است و با تسلطی که بر ظرفیت ها و کاستی های این شهرستان در عرصه های مختلف دارد خانه هایشان را به شکل خودجوش برای ستادهاهای مردمی این دکتر جوان در طول تبلیغات رسمی آماده و مهیا می کنند تا وی را با اکرام و احترام به عنوان وکیلی شایسته برگزینند.

طبیعی است که با نزدیک تر شدن به روزهای حساس تبلیغات و انتخابات ، موجی از سرازیرشدن افکار عمومی به سمت دکتر دهقان فرد به عنوان گزینه اول مردم دشتستان به نظاره خواهیم نشست که حتی ازدیداد بد اخلاقی های انتخاباتی تاثیری بر این عظمت ، این ندای مردم فهیم دشتستان نخواهد داشت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false