×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حکم مهدی قائدی به مرحله قطعیت رسید

به گزارش چغادک نیوز، علی حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از صدور حکم مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران خبر داد و اظهار داشت: پرونده مهدی قائدی به اتهام بی‌احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل غیرعمد در دادگاه تجدید نظر بوشهر رسیدگی و حکم آن به قطعیت رسید.

وی از قطعی شدن حکم مهدی قائدی خبر داد و بیان کرد: حکم صادره از مرجع بد‌وی در مورد مهدی قایدی دایر بر بی‌احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل و صدمه بدنی غیرعمدی با حذف مجازات تکمیلی در شعبه پنجم دادگاه تجدید نظر استان بوشهر تأیید و به مرحله قطعیت رسید.

دادستان بوشهر افزود: نامبرده قبلاً از حیث اتهام یاد شده در  شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری ۲ بوشهر به پرداخت دیه و ارش در حق اولیای دم و شکات پرونده و همچنین از حیث جنبه عمومی جرم به پرداخت مبلغ ۳۶ میلیون ریال جزای نقدی به‌عنوان جایگزین یک سال حبس تعزیری و مجازات تکمیلی انجام ۲۰۰ ساعت آموزش رایگان فوتبال به نونهالان و نوجوانان محکوم شده بود.

به‌دنبال حادثه رانندگی ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در پی انحراف یک خودرو در اتوبان امام علی(ع) بوشهر یکی از سرنشینان آن درگذشت یک نفر هم مصدوم شد و مهدی قائدی نیز آسیب جدی دید.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false