آیت‌الله رئیسی: ‌ایستادگی بوشهری‌ها‌ در مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال‌زدنی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آیت‌الله رئیسی: ‌ایستادگی بوشهری‌ها‌ در مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری تسنیمچغادک نیوز از بوشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران در فرودگاه این شهر با اشاره به سفر یک روزه به بوشهر اظهار داشت: توفیقی بنده و مسئولان عالی قضایی است که امروز در خدمت مردم حماسه‌ساز و شهیدپرور بوشهر باشیم.

وی استان بوشهر را اصیل‌ترین استان‌های کشور دانست و تصریح کرد: استان بوشهر در تاریخ خودش خدمات گوناگونی را به استقلال و امنیت کشور داشته است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نقش مهم ساحل‌نشینان خلیج فارس در استان بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار بیان کرد: نقش کرانه خلیج‌فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال‌زدنی است و مردم سخت‌کوش این استان و خانواده معظم  و مکرم شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و مردمی با صلابت معرفی شده‌اند.

آیت‌الله رئیسی دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری، نشست با مسئولان و همکاران قضائی و سازمان‌های وابسته قوه قضائیه از جمله برنامه‌های سفر یک روزه به بوشهر دانست و افزود:۱۷  گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌ها مشغول بررسی مشکلات و مطالبات واحدهای مربوطه دستگاه قضائی و سازمان‌های مربوطه هستند.

وی، بیان کرد:در نشست شورای عالی قوه قضائیه در خدمت نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار بوشهر و مدیران قضایی خواهیم بود و مروری نسبت به مسائل و مشکلات استان خواهیم داشت و به میزانی که شود در استان و آن میزانی که در استان امکان آن نباشد در مرکز تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false