×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قائم مقام ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی با مسئول مجمع پیروان استان دیدار کرد

به گزارش چغادک نیوز: قائم مقام ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور روز گذشته وارد بوشهر شد و با حضور در دفتر مرکزی مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر با نورالله آذرخش خو مسئول مجمع استان دیدار و به گفتگو نشست.

در ابتدای این دیدار نورالله آذرخش خو ضمن خوش آمدگویی به سید داود فریدفر قائم مقام و رئیس کمیته نخبگان متخصص ستاد آیت الله رئیسی در کشور و هیأت همراه ، وتبریک به ایشان بابت اقدامات انقلابی و ولایی حضرت آیت الله رئیسی در دستگاه قضا، از شروع بکار مجمع پیروان ولایت در استان بوشهر،فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در بحث پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و گزارشات وشکایات محرمانه مردمی وارسال به دفتر آیت الله رئیسی و مشکلات پیش آمده در این مدت و از موضوعات ومسائل مختلف مرتبط با دیگر اهداف این مجمع در استان گزارشی را ارائه کرد.

آذرخش خو در ادامه سخنانش از اتفاقات مختلف پیش آمده تا کنون و مشکلات احتمالی پیش رو نیز مطالبی را بیان داشت و ازهمه کسانیکه در طول این مدت با این مجمع در استان همکاری وحمایت مستمر دارند با ذکر نام تشکر کرد.

در ادامه این دیدار رئیس ستاد نخبگان متخصص آیت الله رئیسی در کشور ضمن تشکر از آذرخش خو بابت همه اقدامات وفعالیتهای انجام شده این مجمع در استان بوشهر گفتند:، البتّه نسبت به قوّه قضائیه و دوستان مرتبط و نیروهای زحمتکش انقلابی تعرّض و تهمت و بدگویی و مانند اینها معمولا زیاد است، این را همه ما میدانیم؛ یعنی واقعاً خیلی بیش از آنچه واقعیّت دارد، علیه قوّه و دوستان و افرادی که در همین ارتباط زحمت میکشندحرف میزنند، ‌می‌نویسند و به روش‌های مختلف سنگ اندازی می‌کنند، اینها اهمّیّتی ندارد، اینها حتی یک نفر از ما را نمی‌تواند از کار باز بدارد. از امیرالمؤمنین کسی عادل‌تر در دنیا، در تاریخ بشر شما سراغ دارید؟ همین امیرالمؤمنینِ مظهر عدالت را، به بی‌عدالتی متّهم کردند؛ خب میگویند دیگر؛ علیه همه میگویند؛ علیه پیغمبر، پیغمبران، علیه امیرالمؤمنین، ‌ علیه خدا، علیه شما هم میگویند؛ بگویند؛ این مانع از این نشود که شما کارتان را انجام بدهید.

فریدفر با اشاره به اینکه ملّت ایران راه خودش را پیدا کرده است ادامه داد؛ راه ما را انقلاب ترسیم کرده، امام بزرگوار ترسیم کرده؛ اهداف ما مشخّص است. در این ده‌ها سال، بارها و بارها این اهداف تکرار شده و اهداف با‌ارزش و جذّابی است؛ رسیدن به رفاه مادّی، رسیدن به عزّت اجتماعی، رسیدن به عقلانیّت بالا، رسیدن به دانش برجسته و ممتاز و رسیدن به آرامش اجتماعی و امنیّت اجتماعی؛ اینها اهداف همه ما است که اسلام اینها را برای هر ملّتی قرار داده؛ برای ما هم این اهداف را اسلام ترسیم کرده و دنبال این، حرکت کرده‌ایم و به کوری چشم دشمن به همه‌ی آنها هم خواهیم رسید. خداوند ان‌شاءالله همه نیروهای زحمتکش این انقلاب را و ما را موفّق بدارد تا بتوانیم وظایفی را که برعهده‌مان هست به بهترین وجهی ان‌شاءالله انجام بدهیم.

در پایان این دیدار آذرخش خو و فرید فر در مورد انتخابات حساس پیشرو نیز گفتگو کردند و تصمیم گیر هایی نیز در این زمینه صورت گرفته است که به زودی از طریق پایگاه خبری چغادک نیوز اطلاع رسانی خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false