×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
در ایام دهه فجر و انتخابات، ارزش‌های نظام و انقلاب را فدای فعالیت‌های انتخاباتی نکنیم

به گزارش چغادک نیوز: عبدالکریم گراوند در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر|برنامه‌های با گرامی‌داشت چهلمین‌ و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در ۴۱ سال گذشته به انواع ترفندها و دسیسه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران متوسل شدند ولی ایران اسلامی هر سال مقتدرتر و دشمنان رو به زوال رفته‌اند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت ایام‌الله دهه فجر برای اعلام کارآمدی نظام استفاده کنیم گفت: در شرایط فعلی همه جبهه باطل در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند و باید از فرصت ایام‌الله دهه فجر برای بیان کارآمدی نظام استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط سخت تحریم  روند توسعه ادامه دارد بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرده و در همین استان بوشهر|برنامه‌های با وضعیت نامطلوب مالی، کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در روند توسعه و پیشرفت در همه بخش‌ها تصریح کرد: کشور در شرایط حساسی است و نظام جمهوری اسلامی با وجود همه کارشکنی‌ها و با تلاش و همدلی توانسته این شرایط سخت را پشت سربگذارد.

گراوند به انتخابات دوم اسفند پرداخت و با تأکید بر تقویت اتحاد و همدلی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر و انتخابات، ارزش‌های نظام و انقلاب را فدای فعالیت‌های انتخاباتی نکنیم و در این شرایط، وحدت و انسجام ملت به عنوان سرمایه‌های نظام را حفظ کنیم.

وی حضور حداکثری در انتخابات را مایه ناامیدی دشمنان دانست و تصریح کرد: زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن با تقویت همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر برنامه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات را تضمین امنیت نظام  دانست و گفت: انتخابات مایه اقتدار و اتحاد ملت ایران  است که حضور در این عرصه سیاسی اجتماعی سبب ناکام ماندن دشمنان در اهدافشان می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ کارگروه در ستاد دهه فجر گفت: کارگروه‌های ستاد دهه فجر در ایام دهه فجر وظایف خود در بیان عملکرد دولت و نظام را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید

گراوند با تأکید بر حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب افزود: با همدلی و وحدت مردم و مسئولان مسیر انقلاب با صلابت ادامه می‌یابد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false