شرکت‌های پتروشیمی حمایت لازم را از حوزه شهری دیر انجام دهند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شرکت‌های پتروشیمی حمایت لازم را از حوزه شهری دیر انجام دهند

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالکریم گراوند در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح تولید متانول و زنجیره پایین‌دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در شهرستان دیر اظهار داشت: روند اجرای واحد صنعتی تولید متانول در شهرستان دیر تسریع شود.

وی با تأکید بر اینکه شرکت فاتح کیمیا حمایت لازم را از حوزه شهری دیر انجام دهد گفت: اداره کل منابع طبیعی استان هم مشکلات در اجرای پروژه شرکت فاتح کیمیا را برطرف کند.

گراوند با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان اظهار داشت: یکی از اهداف ما همواره تسهیل امور مربوط به صنعتگران و تولیدکنندگان بوده که بتوان از این طریق زمینه اشتغال بیشتر در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح تولید متانول و زنجیره پایین‌دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در زمینی به وسعت ۱۳۰ هکتار در سه فاز اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: از نزدیک مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط زمینه لازم را برای حل مشکل روند اجرای فعالیت طرح تولید متانول و زنجیره پایین‌دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا را فراهم کنند.

گراوند اضافه کرد: مشکل شرکت فاتح کیمیا تولید متانول را برای احداث کارخانه مربوط به حریم شهر دیر است در این راستا لازم است تغییر و تحولات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و حوزه معاونت عمرانی استانداری بوشهر انجام شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نهایت همکاری را برای اصلاح حریم شهر دیر انجام دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت توسعه صنعت در استان، اصلاح حریم شهر دیر با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری و فرمانداری دیر در سه هفته آتی صورت گیرد.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false