×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
المپیکی شدن فاطمه کرم زاده شایستگی بانوان استان را اثبات کرد

به گزارش چغادک نیوز: عبدالکریم گراوند روز شنبه در آئین تجلیل از بانوی تیرانداز بوشهری که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شده با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهارداشت: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن توسط فاطمه کرم زاده تیرانداز بوشهری مایه افتخار است که این مهم نشان از جایگاه ورزشی استان بوشهر دارد.

وی با بیان اینکه این ورزشکار با وجود امکانات محدود ورزشی در رشته تیراندازی موفق به کسب سهمیه المپیک شد افزود: این موفقیت با تلاش، پشتکار، همت و اراده بالای کرم زاده تیرانداز بوشهری و حمایت خانواده وی و پشتیبانی مسئولان ورزش استان محقق شده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و بین‌المللی یک ضرورت است.

گراوند از پرداخت ۲۰ میلیون تومان برای کمک به فاطمه کرم زاده تیرانداز بوشهری خبر داد ادامه داد: در همین راستا به مناسبت راه‌یابی کرم زاده تیرانداز بوشهری به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ساخت سالن تیراندازی در بوشهر آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال طرح‌های مهم ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

گراوند با تاکید بر رفع کمبودهای ورزشی در همه رشته‌ها به ویژه رشته تیراندازی افزود: بدون شک به ورزشکاران در رشته‌های مختلف کمک می‌شود که در این راستا از ورزشکار تیرانداز المپیکی بوشهری علاوه بر کمک‌های مادی، حمایت ویژه خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر نیز گفت: کرم‌زاده تیرانداز بوشهری در چند سال اخیر با حضور در رقابت‌های بین‌المللی موفق به کسب مقام‌های ارزشمندی شده است.

حجت الله نوری افزود: ورزش تیراندازی به سبب تجهیزات و امکانات ورزشی آن رشته هزینه‌بر و گرانی است که نیاز به حمایت ویژه مالی دارد.

وی با قدردانی از حمایت استاندار بوشهر در تامین تجهیزات لازم این رشته افزود: ساخت سالن تیراندازی در بوشهر می‌تواند تحول چشمگیری در این رشته و موفقیت ورزشکاران را بیش از پیش فراهم کند.

منبع: ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false