×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کلینتون: اولویت شماره یک کشور ما و جهان برکناری ترامپ است

به گزارش چغادک نیوز: گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: از هر کسی که نامزد نهایی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شود، به طور کامل حمایت خواهم کرد.

این اظهارات کلینتون پس از آن بیان شده است که برخی گمانه زنی‌ها در محافل خبری مطرح شده بود که نشان می‌دهد کلینتون با نامزدی برنی سندرز به شدت مخالف است.

بیشتر بخوانید

وی با انتشار توئیتی افزود: باید جدی باشیم، اولویت شماره یک کشور ما و جهان، برکناری ترامپ است و من هر تلاشی را برای حمایت از نامزد نهایی حزب دموکرات انجام خواهم داد.

برنی سندرز در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ میلادی یکی از رقبای کلینتون در حزب دموکرات بوده است. کلینتون پیش از این در اظهاراتی گفته بود که “هیچ کسی سندرز را دوست ندارد.”

کلینتون درباره سندرز گفت: او سالها در کنگره بوده است. هیچ کسی او را دوست ندارد. هیچ کسی نمی‌خواهد با او کار کند. او یک سیاستمدار باسابقه است.

اظهارات کلینتون در انتقاد از سندرز، موجب نگرانی‌های زیادی در بین طرفداران حزب دموکرات شده است چرا که نگران این مساله هستند که کلینتون در صورت پیروزی سندرز در رقابت‌های انتخاباتی این حزب، از وی حمایت نکند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false