×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همزمان با روز میثاق امت با ولایت؛ کانون فرهنگی تبلیغی همیاران سایبری گام دوم انقلاب رسما آغاز بکار کرد

به گزارش چغادک نیوز: حسین سرمشقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت نهم دیما روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جهت عمل به فرامین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در آغاز چله دوم انقلاب، کانون فرهنگی تبلیغی همیاران سایبری گام دوم انقلاب متشکل از جوانان و فعالان سایبری رسما با صدور مجوزی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر شروع بکار کرد.

دبیر مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان بوشهر افزود: راه اندازی این کانون جهت ترویج بیانیه گام دوم انقلاب برای اولین بار در کشور در طرحی ابتکاری در استان بوشهر صورت گرفته است و این اولین ورود جدی و رسمی جوانان کشور در عرصه گام دوم انقلاب می باشد.

وی با بیان اینکه مسئول این کانون ایمان شجاعی مقدم از فعالان سایبری استان است، افزود: این کانون بر اساس اساسنامه آن از روی اعتقاد در رعایت ارزش های انقلابی، ملی و اصول اخلاقی اهتمام ورزیده و از پویندگان و رهنوردان راستین راه نورانی شهیدان معظم انقلاب اسلامی می باشد و با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حرم عهد بسته است که پاسدار حرمت خون پاکشان بوده و در راه اعتلای پرچم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی همواره کوشا باشد.

وی ادامه داد: جوانان همیاران سایبری بنا به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت در فضای مجازی توان حداکثری خود را در جهت شناساندن اهداف انقلاب در قالب کانون و شناساندن آن در قالب تولید محتوا برای جذب حداکثری مردم، اخلاقمداران و انسان های پاک سرشت بکار خواهد گرفت.

حسین سرمشقی عنوان کرد: هم اکنون در سطح استان بوشهر ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در حال فعالیت می باشند که ۴۰ کانون آن بصورت تخصصی در زمینه‌های فضای مجازی، اصول عقاید شیعی، سبک زندگی، آموزش مقابله با فرق و مذاهب، جنگ نرم، فضای سایبری، مهارت‌های زندگی و ترویج عفاف و حجاب مشغول به فعالیت هستند.

دبیر مجمع کانونهای فرهنگی تبلغی استان بوشهر تصریح کرد: بقیه کانونها در سه بخش آموزشی، فرهنگی و تبلیغی به فعالیت می پردازند و عموما در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی نسبت به برپایی و احیاء مراسمات فرهنگی در سطح استان پویا هستند.

وی خاطر نشان کرد: مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان با ارائه رویکردی جدید در حال بسط و گسترش فعالیت کانونهای فرهنگی در سطح فضای مجازی می باشد که باعث افزایش راندمان کانونها و ارائه بهتر خدمات ارائه شده در راستای ترویج فرهنگ دینی خواهد شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false