×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ماجرای ای وای ای وای گفتن حسن عباسی در بوشهر+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و از تحلیلگران سیاسی کشور به دعوت مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان ظهر امروز وارد بوشهرشد و با مادر شهید بیژن گرد از شهدای بنام کشور در مبارزه رودر رو با آمریکا در خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مادر شهید بیژن گرد به بیان خاطرت و حماسه آفرینی شهید و مبارزه با آمریکایی ها در خلیج فارس پرداخت و گفت: پسرم دربرابر شکنجه های آمریکایی ها که خواستار مطرح کردن مسائل نظامی بودند سکوت کرده بود و در جواب آنها عنوان داشت جانم را می دهم ولی به ننگ و خیانت نمی میرم.

وی ضمن گلایه از بنیاد شهید استان بوشهر گفت: بنده هیچ چیزی از آنها نخواسته و همیشه عنوان داشته ام بیائید تا شما را ببینم و موقعی که بشدت گرفتار مسائل مالی بودم و اگر به در هر خانه ای می رفتم به من کمک می کردند، فکر می کردم بنیاد شهید خانه مادران شهید است و از همین رو از بنیاد درخواست یک میلیون وام را داشته ام که آنها مرا مورد بی مهری قرار داده اند.

مادر شهید با بیان اینکه راه عباسی راه خداست و از شما می خواهم نگذارید مملکت به دست اجنبی ها بیافتد، اظهار کرد: به بنیاد شهید التماس و اصرار زیادی کرده ام؛ برای یک بار که شده مرا به دیدار رهبری ببرید ولی این آرزوی من هم برآورده نشد و در حال حاضر که نای راه رفتن ندارم، هنوز هم حسرت دیدار رهبر بر دلم مانده است و آخرین انتظار و توقع من این است که فقط سلام مرا به حضرت آقا برسانید.

حسن عباسی در این دیدار با شنیدن این درخواست و گلایه، همنوا با مادر شهید با آه بسیار ای وای ای وای سر داد و گفت: نظر رهبر معظم انقلاب این است که خانواده معظم شهداء به مردم معرفی شوند و ما شرمنده هستیم که این کار بدرستی انجام نمی شود.

رئیس اندیشکده یقین افزود: من خدا را شاکرم توفیقی شد که به منزل شما آمده ام چراکه اینجا خانه امید ماست و شهداء بر گردن ما حق بزرگی دارند که باید آن را ادا کنیم و از شما مادر شهید درخواست دارم دعا کنید شهادت نصیب ما شود./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false