مقصر کیست؟ آیا استقلال چغادک هم به سرنوشت تیم فوتبال شاهین و پیام دچار می شود؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
مقصر کیست؟ آیا استقلال چغادک هم به سرنوشت تیم فوتبال شاهین و پیام دچار می شود؟

به گزارش چغادک نیوز: تیم فوتبال استقلال چغادک پس از قهرمانی در بخش مرکزی شهرستان بوشهر به عنوان تنها نماینده بخش و شهر چغادک به مسابقات زیر گروه فوتبال شهرستان بوشهر راه یافت.

این تیم در هفته اول با نتیجه ۱بر۱ مقابل تیم فوتبال تابان روستای دویره به مساوی دست یافت و دوشنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۴/۱۵  نیز در ورزشگاه شهداء شهر چغادک مقابل فجر بوشهر صف آرایی خواهد کرد.

مسابقات زیر گروه فوتبال شهرستان بوشهر با حضور ۵ تیم شروع شده و در نهایت ۳ تیم نیز به مسابقات دسته ۲ استان بوشهر صعودمی کند .

بعد از بی توجهی هایی که از جانب شهرداری، شورا و هیات فوتبال بخش مرکزی که به تیم های فوتبال شاهین و پیام چغادک شد و باعث انحلال این تیمها و همچنین واگذاری پیام به شهرداری عالیشهر شد، هم اکنون استقلال چغادک نیز به عنوان تنها تیم فوتبال این شهر بار دیگر مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته و توجهی به این تیم پرآوازه نمی شود.

با توجه به اینکه از تاسیس این تیم حدود ۵ سال می گذرد به گفته کردوانی از مسئولان این تیم، تاکنون یک ریال کمک مالی از جانب مسئولین و متولیان امر به این تیم نشده است و از جیب شخصی استقلال را سرپا نگه داشته اند .

با وجود اینکه چندی پیش این تیم در بخش مرکزی قهرمان شد ولی اطلاع رسانی صحیح و حتی تقدیری از بازیکنان و دست اندر کاران آن انجام  نشد که جای تاسف فراوان دارد.

به نظر می رسد سیر صعودی انحلال تیم های فوتبال چغادک با روی کار آمدن شورای جدید صورت گرفته است که مخاطبین خود باید قضاوت نمایند مقصر کیست و چرا این چنین فوتبال چغادک که پیشینه زیادی داشته و بارها در سطح شهرستان، استان و کشور عرض اندام نموده است و مردم این شهر نیز همیشه از قدیم الایام همراه این تیم ها بوده اند و تنها سرگرمی آنان تماشای بازیهای آنان بوده اند به نابودی رسیده است.

اگر این بی مهری ها نسبت به ورزش در این شهر ادامه یابد تنها نماینده چغادک در زیر گروه شهرستان بوشهر نیز به سرنوشت شاهین و پیام دچار خواهد شد که لازم است مسئولین از خواب غفلت بیدار شده و این تیم پرطرفدار را یاری نموده و یا حداقل در جریان مشکلات آنان قرار گیرند.

این پایگاه خبری آماده دریافت نظرات فوتبالیست ها و فوتبالدوستان در خصوص علل سیر صعودی انحلال تیم ها با ذکر نام مسئولیت افراد می باشد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false