×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر هفته آخر ماه آذر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: اسماعیل کاظمی در نشست اعضای ستاد  پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نماز با بیان اینکه این اجلاس  در ۲ موضوع نماز و مدرسه طراحی شده است اظهار داشتک اجلاس نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و شناسایی روش‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود که برای هر چه با شکوه برگزار شدن پنجمین اجلاس استانی نماز ۳ کمیته تخصصی تشکیل شده است.

وی، با بیان اینکه کمیته‌های سه‌گانه برگزاری  پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر نقش مهمی در برگزاری با شکوه این اجلاس دارد گفت: کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغ، پشتیبانی و مالی، علمی و پژوهشی در برپایی با شکوه  پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر نقش مهمی دارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر، طراحی و انتشار پوسترهای فراخوان از طریق رسانه‌ها، فضای نجازی و صدا وسیما را از جمله برنامه‌های اجراء شده دانست و تصریح کرد: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش سبب شد اجلاس نماز امسال با وضعیت بهتری اطلاع رسانی شود تا دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و محققان حضور پر رنگ‌تری در پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر داشته باشند.

کاظمی، با اشاره به اینکه امسال آثار بیشتری به اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شده است افزود: آثار ارسالی به پنجمین دوره اجلاس استانی نماز به ۳۵۰ اثر رسیده است.

وی، از مشارکت دانش آموزان هنرستان‌ها در خلق آثار هنری و صدها اثر خبر داد و بیان کرد: امسال پیش اجلاس در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش برای نخستین بار برگزار شد که با استقبال دانش آموزان و فرهنگیان مواجه شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر همکاری انجمن‌های فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر را برای خلق آثار از دیگر توفیقات این اجلاس استانی دانست و تصریح کرد: هدف گذاری برای برپایی نمایشگاه آثار هنری و طراحی و راه‌اندازی ۲ سایت برای ارسال آثار در دبیرخانه استانی از دیگر برنامه‌ها است.

کاظمی زمان برگزاری پنجمین اجلاس نماز استان بوشهر را هفته آخر ماه آذر دانست و گفت:بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع  نماز و مدرسه در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false