×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یادواره شهدای رسانه استان بوشهر دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: عبدالله نجفی در نشست مدیران و نخبگان رسانه در بوشهر امیدآفرینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت‌های اصحاب رسانه دانست و اظهار داشت: امیدآفرینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایرانی – اسلامی در سیاست بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بر روی تاکید شده که این مهم در سرلوحه برنامه‌های اصحاب رسانه قرار دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول حکومتی در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت وظایف سنگیتی بر عهده دارند تاکید کرد: این مهم  به معنای رفع مسئولیت از سایر دستگاه‌‌ها از جمله رسانه‌ها نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را یکی از اولویت بسیج رسانه دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام با انواع ترفندها به‌دنبال ضربه زدن به نظام  است شاهد حضور حماسی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب هستیم.

نجفی از تولید آثار فاخر در عرصه رسانه خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول سال شاهد تولیدات مناسب و فاخری از کارکرد رسانه‌ها برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب هستیم که در فضای استان بوشهر تاثیرگذاری مناسبی دارد.

وی به برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر در ۲۵ دی‌ماه امسال برگزار می‌شود و در این راستا ۲۱ کمیته تخصصی فعال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر یکی از مهم‌ترین کمیته‌های  تخصصی کنگره شهدای استان  بوشهر را کمیته رسانه و ارتباطات دانست و افزود: این کمیته در عرصه برگزاری کنگره شهدا نقش مهمی ایفا کرده که خدمات اعضای آن ستودنی است.

نجفی به فعالیت‌های رسانه‌های استان در این کنگره  اشاره و بیان کرد: در این راستا کمیته رسانه، کارگروه اطلاع‌رسانی، ایجاد پرونده ویژه شهدا تشکیل و پورتال شهدای استان با نام حماسه‌سازان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه نشست‌های مدیران رسانه با موضوع شهدا در راستای کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان انجام شده است عنوان کرد: راه‌اندازی صفحات ویژه شهدا در رسانه‌ها مکتوب و دیجیتال، مشارکت با کمیته‌های ارتباطات و رسانه و تولید محتوای مرتبط با شهدا و حلق آثار به اشکال مختلف رسانه‌ای از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای رسانه‌ استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر یادواره شهدای رسانه این استان نیمه نخست دی‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false