امام جمعه بوشهر: تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر جوابگوی جمعیت این استان نیست | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر: تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر جوابگوی جمعیت این استان نیست

به گزارش چغادک نیوز: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه حوزه درمان در شرایط کنونی یک حوزه استراتژیک و راهبردی است اظهار داشت: اگر حوزه درمان در گذشته یک حوزه ثانویه بود در حال حاضر با شرایط کنونی در سطح جامعه به یکی از پدیده‌های عادی جامعه و به حوزه اولیه تبدیل شده است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به پیشگیری از بروز بیماری افزود: در شرایط کنونی که امراض و بیماری‌ها به عنوان یک پدیده عادی در جامعه تبدیل شده و بیماری‌های زیادی فراگیر شده، درمان در متن زندگی مردم قرار گرفته و به‌همین سبب باید در رابطه با حوزه درمان که یک حوزه استراتژیک و مهمی است نهادهای پیشگیری خیلی فعال باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بخش زیادی از درآمدهای خانوارها صرف هزینه درمان می‌شود خاطرنشان کرد: باید بیماری‌های شایع شناسایی و در این رابطه با ترسیم یک شبکه از نهادهای مرتبط، بر روی مقوله پیشگیری فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

صفایی بوشهری‌ با اشاره به زیرساخت‌های‌ درمانی استان و با بیان اینکه در استان بوشهر نباید فرهنگ کوچک‌بینی و کوتاه‌بینی وجود داشته باشد تاکید کرد: استان بوشهر یک استان بین‌المللی است و باید در کنار این پیشرفت، حوزه زیرساخت‌های پزشکی استان‌ دارای بهترین و استانداردترین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در افق بین‌المللی باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست و کم هستند، تصریح کرد: در این رابطه باید یک سند چشم‌انداز تنظیم شود و در آن درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان با تخت‌های مناسب و استانداردهای بروز گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خطاب به مسئولان تاکید کرد: بکوشید در استان زیرساخت‌ها، زیباترین و استانداردترین سازه‌ها و مطابق با ۲۰ سال آینده طراحی و برنامه‌ریزی شود و در این صورت استان بوشهر پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false