×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مدارس شهرستان بوشهر فردا تعطیل است

به گزارش چغادک نیوز: عباس جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی و اعلام بارش شدید باران در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی معابر، مدارس این شهرستان در همه مقاطع فردا دوشنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وی با بیان اینکه برای تعطیلی روز سه‌شنبه هنوز تصمیمی گرفته نشده است گفت: در صورت تعطیلی مدارس در این روز به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

در همین حال مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سامانه بارشی پیش‌رو اظهار داشت: سامانه بارشی که اکنون وارد استان شده سامانه‌ای قوی است در چند سال اخیر مانند آن ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید

فرج‌الله شکوهی‌پور با اشاره به اینکه سامانه بارشی صبح امروز وارد استان بوشهر شده گفت: اکنون این سامانه بارشی مناطق جنوبی استان را درگیر کرده و سامانه‌ای که فردا و پس فردا تقویت می‌شود و همه نقاط را فرا می‌گیرد.

وی افزود: این سامانه امروز در جنوب استان فعال است، بامداد دوشنبه علاوه بر جنوب، مناطق مرکزی را در برمی‌گیرد و سپس بامداد سه‌شنبه به شمال استان می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از پیش‌بینی بیش از ۹۰ میلی‌متر بارش باران خبر داد و بیان کرد: وزش تندباد سبب مواج شدن دریا در این مدت می‌شود و باید از تردد‌های دریایی پرهیز شود.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false