×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۹/۲۰

شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی از خانواده سرداران شهید قنبری “شهر ریز” شهید اخلاقی “روستای شهرخاص”, شهید احمدی “شهر ریز”, شهید پیمان “روستای شهرخاص”, شهید قاسمپور”روستای شهرخاص” طی نگاشته ای ضمن تقدیر از مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان از محمد کارگر از جوانان ولایی و انقلابی حوزه انتخابیه کنگان, دیر, جم و عسلویه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از این فرزند ولائی منطقه جنوب اعلام کرده اند.
شنیده های محافل خبری حاکی است; نیروهای اصولگرا به خصوص تعداد زیادی از اعضای ستاد سید کمال الدین شهریاری از جمله اکبر دشتی مسئول ستاد شهریاری در تنگستان به همراه فلکناز آتشی از  غلامحسین کرمی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان اعلام حمایت کرده اند.
گفته می شود; در حوزه دشتی و تنگستان موقع ثبت نام در فرمانداری همراهی بی سابقه ای شامل بیش از ۵۰۰ تنگستانی و حدود ۲۰۰ نفر از مردم دشتی به خصوص عشایر از غلامحسین کرمی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان به عمل آمده است که در این راستا کرمی از همراهی مردم و بر طرف کردن شبهه ایجاد کارناوال تشکر کرده است.
شنیده می شود هفته آینده نشست مشترک حزب موتلفه اسلامی استان و جامعه جوانان متحد اسلامی استان با اسکندر بهروزی کاندیدای انقلابی, ولایی و جهادی حوزه بوشهر گناوه و دیلم برگزار می شود.
شنیده می شود حزب موتلفه اسلامی دشتستان جلساتی را با محمد رضا دهقانفرد, ایرج مزارعی و  ابراهیم رضایی از کاندیداهای انقلابی دشتستان برگزار کرده و هفته آینده نیز جلسه ای را با دعوت از غلامرضا مختاری برگزار خواهد کرد.
شنیده ها حکایت از آن دارد که حزب اصلاح طلب  مردم سالاری استان قرار است در حوزه دشتستان بعد از اعلام تائید صلاحیت ها از سید حسین جعفری حمایت نموده و در حوزه بوشهر, گناوه و دیلم ۳ نفر, حوزه دشتی و تنگستان ۲ نفر و حوزه کنگان, دیر, جم و عسلویه نیز ۲ نفر را به عنوان گزینه انتخاب نموده و در حال بررسی و جمع بندی لازم می باشند.
شنیده می شود دو کاندیدای رقیب در حوزه کنگان, دیر, جم و عسلویه چندین نفر را از قشرهای مخالف از اهل تسنن, حوزه صنعت و یکی از شهرهای اطراف کاندیدا نموده اند تا بتوانند آراء رقیب خود را کم نمایند.
شنیده شده یکی از کاندیداهای دشتستان که به جلسه ای خانگی در شبانکاره رفته بود توسط یک جوان ۱۸ ساله به چالش کشیده شد و پاسخی برای سوالات این جوان و پرسشهای بعدی دیگر حاضرین نداشته و نهایتا جلسه بهم خورده و با نتیجه منفی جلسه را ترک کرده است.
شنیده می شود در حوزه جنوب استان بوشهر دو شهردار و دو نفر از روسای یکی از ادارات با شرکت در جلساتی تصمیم دارند آراء اصلاح طلبان را به سمت سکینه الماسی معطوف نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false