ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی توسط شهرداری عالیشهر افتتاح و به بهره برداری رسید+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی توسط شهرداری عالیشهر افتتاح و به بهره برداری رسید+تصویر

 

به گزارش چغادک نیوز: ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی بصورت مستقل توسط شهرداری عالیشهر راه اندازی شد.

شهردار عالیشهر در آیین افتتاح ناوگان حمل و نقل عمومی عالیشهر گفت : در حال حاضر ۵ دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل عمومی مردم عالیشهر در نظر گرفته شده است که ۵دستگاه اتوبوس در خط عالیشهر بوشهر و بالعکس و ۲ دستگاه نیز بین فاز ها به ایستگاه مرکزی به شهروندان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: از آنجایی که سرویس‌دهی به شهروندان باید آرامش و رفاه را به همراه داشته باشد، یکی از اقدامات برای رسیدن به این هدف استفاده از تکنولوژی سامانه کارت بلیط الکترونیکی می باشد.

مهدی قائدی عنوان کرد: مکان یابی لحظه ای اتوبوس ها توسط ایستگاه مرکزی با سیستم gps کنترل می شود تا شهروندان موقعیت اتوبوس‌ها را مشاهده و بر اساس موقعیت اتوبوس، برنامه کاری خود را زمان‌بندی کنند.

وی عنوان داشت: از تاریخ ۲۰ آذر الی ۲۲ آذر ماه سرویس دهی اتوبوسرانی به مردم شریف عالیشهر به صورت رایگان انجام می پذیرید.

رئیس شورای اسلامی عالیشهر نیز با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی نه تنها دغدغه شهروندان بلکه به دغدغه مسؤولین بوده که به همت همه مسئولین این مهم مرتفع شده است اظهار داشت : راه اندازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی برای شهر عالیشهر امری مهم است که مورد استقبال مردم می باشد و نیازمند است به صورت منظم و مستمر انجام پذیرد.

خدارحم فراشبندی عنوان داشت: این مهم با همکاری و همیاری مجموعه شهرداری،استانداری،فرمانداری،بخشداری،راهور، نیروی انتظامی و همکارانم در شورای اسلامی شهر بوده تا شرایط مطلوب برای خدمت‌رسانی به همشهریان را فراهم آورد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوشهر نیز با بیان اینکه مردم شریف عالیشهر بسیار مردم نجیب و صبوری هستند و در خصوص مشکلات پیش آمده برای اتوبوسرانی شهر مردم شهر با مسئولین همراهی و همکاری نمودند.

وی در ادامه از تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر جهت همت و تلاش در جهت راه اندازی حمل و نقل عمومی شهر تقدیر کرد.

در پایان از خدمات ارزشمند مهدی بختیاری مجری بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل, عبدالله کردگار مدیرعامل فعلی سازمان پسماند بوشهر و مدیرعامل سابق سازمان حمل نقل و بار مسافر شهرداری بوشهر ، و از حسن شجاعی پور مدیرعامل فعلی سازمان حمل نقل و بارمسافر شهرداری بوشهر و شهرام زاهدی متصدی ایستگاه مرکزی اتوبوس عالیشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false