×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اسکندر بهروزی با کسب اجازه از مادر شهید بیژن گرد کاندیدای مجلس در حوزه بوشهر شد

به گزارش چغادک نیوز: در ششمین روز نام نویسی از کاندیداها اسکندر بهروزی به همراه هیات همراه با حضور در فرمانداری بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه ودیلم ثبت نام کرد.

بهروزی ابتدا با حضور در منزل شهید بیژن گرد از شهیدای مقابله با آمریکا در خلیج فارس، ضمن کسب اجازه از مادر شهید بیژن گرد، به همراه هیات همراه در گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهید بیژن گرد و سایر همرزمانش رهسپار فرمانداری بوشهر شد.

هواداران وی که از قشرهای مختلف مردمی بودند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری وی را همراهی می کردند  به عنوان کاندیدای ولایی، انقلابی و جهادی رسما کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

لازم به ذکر است: اسکندر بهروزی متولد:۱۳۴۵ روستای آبطویل فرزند: بهروزمی باشد که دوره ابتدایی را در دبستان راشد روستای آبطویل، راهنمایی و دبیرستان را در برازجان گذرانده است.

وی سپس از سال۶۳ وارد مرکز تربیت معلم شهید طباطبایی بوشهر شد و از سال ۶۵ وارد آموزش و پرورش شده  برخی از مسئولیت های وی نیز بدین شرح می باشد؛

– کارشناس حراست اداره کل
– مسئول بهداشت مدارس
– عضو شورای تربیتی استان
–مسئول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان
– مدیر درمانگاه فرهنگیان
– مسئولیت اداره حراست آموزش و پرورش استان
و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر

بهروزی در طول این مدت برای ادامه تحصیل به دانشگاه شهید بهشتی ارومیه اعزام شد و دوره تعهد در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) بوشهر گذراند.

به استان اصفهان برای پذیرش دوره دکترا که پس از اخذ پذیرش دوره دکتری رفته ولی به بخاطر  پیشنهادی توسط یکی از دوستان که با ایشان همکار هم بود حراست سازمان آموزش و پرورش استان را پذیرفته که همین امر مانع ادامه تحصیل وی شد.

برخی از افتخارات وی نیز بدین شرح می باشد؛

– رتبه اول ستاد اقامه نماز در سطح کشور به مدت سه سال
– بهداشت مدارس در رتبه دوم کشوری
– حراست نمونه کشوری
– دانشگاه فنی و حرفه ای امام خامنه‌ای به عنوان رتبه برتر دانشگاه کشوری و مدیر نمونه منطقه چهار را کسب کرد

بهروزی از سال ۶۲ تا ۶۷ در جبهه های حق علیه باطل مشغول خدمت بوده و حتی در جبهه هم از طرف هم رزمش به نام شهید محمدی زاده  به وی پیشنهاد قبول کردن مسئولیت تعاون و پرسنلی گردان شد که وی  به شوق شرکت در عملیات و شوق شهادت این پیشنهاد را نپذیرفتند.

که پس از به شهادت رسیدن شهید محمدی زاده فرمانده گردان به وی گفتند: که باید مسئولیت تعاون و پرسنلی گردان را بپذیری و به پیشنهاد همرزم شهیدت عمل کنی و همین امر باعث شد که توفیق شرکت در بعضی عملیات ها را از دست بدهد.

ولی بعد ها در چندین عملیات بازپسگیری خاک ایران از دست ارتش بعثی شرکت کرده و به همراه رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false