×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
علی آذربان با هیات همراه ۱۰۰ نفره در حوزه دشتستان کاندیدای انتخابات مجلس شد

به گزارش چغادک نیوز: علی آذربان در روز پنجم نام نویسی از کاندیداها با حضور در فرمانداری دشتستان  به همراه هیات همراه حدود ۱۰۰ نفره و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، متشکل از قشرهای مختلف مردمی و بانوان به عنوان نوزدهمین داوطلب در حوزه دشتستان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

این کاندیدا که با رویکرد انقلابی وارد عرصه انتخابات خواهد شد، اهل شهر برازجان، دانشجوی دکتری حقوق عمومی و از مدیران عالی بازنشسته نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سوابق ورزشی، فرهنگی و جهادی بسیاری را در کارنامه خود دارد.

گفته می شود وی در حوزه دشتستان بیش از هزار جلسه خانگی را با اقشار مختلف مردمی داشته و به عنوان سر لیست حمایتی مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان در حوزه دشتستان و یکی از امیدهای پیروزی در انتخابات بشمار می رود.

وی در ابتدا با حضور در یادمان شهداء، در تجدید میثاق با شهداء حضور خود در عرصه انتخابات را اندیشه ای برای انجام وظایف خدمتگذاری به مردم، امانت داری و تقوی خواند و گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس جانم را برای حفظ دین، میهن و ناموسم در طبق اخلاص گذاشتم و امروز آرویم را در گرو خدمت به مردم خواهم گذاشت و با قادر یکتا معامله خواهم نمود.

آذربان افزود: امروز در پیشگاه خدای قادر متعال به خون شهیدان گلگون کفن در این مکان مقدس که همرزمان و همسنگرانم آرمیده اند سوگند یاد می کنم تا آخرین نفس ادامه دهنده راه این عزیزان باشم. /انتهای پیام

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false