چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۷/۳ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۷/۳

براساس اعلام صورت گرفته؛ سید حسن حسینی اهل شهر بنک و از سادات بنام شهرستان کنگان  با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت و شاغل در هلدینگ خلیج فارس  قصد دارد به صورت مستقل در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدای انتخابات شود و به دلیل اینکه وی تنها کاندیدای “سید” در این حوزه می باشد شنیده ها از اعلام حمایت ۳۰ هزار نفری سادات این منطقه از وی حکایت دارد.

محمد مهدی فلاحی با مدرک تحصیلی دکتری حقوق خصوصی، کارمند شرکت ملی نفت ایران و از اساتید دانشگاه های استان به عنوان جوان ترین کاندیدا با ۳۱ سال سن قصد دارد در حوزه دشتستان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات شود که در همین راستا اعلام داشته است بدون هیچ  گونه امتیاز دادن وامتیاز گرفتنی ۱۰۰درصد برای اول شدن در کارزار انتخابات تا آخرحضور خواهم داشت.

محمد کارگر اهل شهرستان جم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بوشهر، عضو شورای پژوهشی  منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدرس مقطع کارشناسی ارشد به عنوان جوان ولایی با تاسی از بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه انتخابیه کنگان، جم، دیر و عسلویه در گفتگو با چغادک نیوز اعلام کاندیداتوری کرد.

براساس اعلام صورت گرفته؛ نورالله جمالی اهل روستای خیاری، با مدرک تحصیلی دکتری ریاضی و اساتید دانشگاه های استان حدود ۳ سال است با تمرکز در فضای مجازی خود را برای کاندیاتوری در حوزه دشتی و تنگستان آماده ساخته است و قصد دارد بصورت مستقل وارد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

سید مهدی موسوی زاده اهل روستای سرمستان شهرستان دیر و مدیر آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفتگو با چغادک نیوز از کاندیداتوری خود در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه خبر داده است.

عباس تنگستانی از طلاب حوزه علمیه و اهل سعدآباد قصد دارد در حوزه دشتستان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود و بر همین اساس اعلام داشته است تا روز آخر ماندن من نیاز به اتفاقاتی است ولی اگر شرایط محیا باشد ۷۰درصد در صحنه باقی خواهم ماند.

گفته می شود؛ مهدی یوسفی اهل روستای فاریاب و مدیر سابق منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، طی نشستی که در روزهای اخیر در دشتستان داشته است، با مشورت از دوستان، تصمیم خود را جهت کاندیداتوری در حوزه دشتستان نهایی کرده است.

بر اساس گفتگوی صورت گرفته؛ ماشاء الله قطب الدین اهل شهر آباد، کارشناس ارشد رشته علوم تربیتی و از اساتید دانشگاه های استان که دو دوره قبل نیز کاندیدای انتخابات مجلس بود، مجددا قصد دارد بصورت مستقل در حوزه دشتی و تنگستان کاندیدا شود، بر همین اساس وی اعلام داشته بعد از ۴۰ سال باید یک فرد از تنگستان وارد بهارستان شود و با توجه به اینکه چندین نفر از تنگستانی ها نیز در این عرصه حضور پیدا خواهند کرد باید اجماعی صورت گیرد تا موجبات پیروزی تنگستانی ها فراهم شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false