×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیدای حوزه دشتستان: بیش از هزار نشست خانگی را در شهرستان دشتستان برگزار کرده ام

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که علی آذربان دانشجوی دکتری حقوق عمومی و از مدیران عالی بازنشسته نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوابق ورزشی، فرهنگی و جهادی را در کارنامه خود دارد قصد دارد در حوزه دشتستان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

در همین راستا علی آذربان در گفتگو با چغادک نیوز ضمن تائید خبر حضور خود در عرصه انتخابات اظهار داشت: از ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۶ تصمیم خود را جهت شرکت در انتخابات حوزه دشتستان نهایی کردم و نشست های خانگی بسیاری برگزار نموده ام.

وی با بیان اینکه در انتخابات با برند انقلابی و مردمی شرکت خواهم کرد، تصریح کرد: از این تاریخ تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نشست خانگی را در سطح شهرستان دشتستان برگزار نموده ام که برخی از این نشست ها بصورت تک نفره بوده و تعداد زیادی نیز با حضور بیش از ۲۰ الی ۱۰۰ نفر از مردم شریف دشتستان برگزار شده است.

آذربان خاطر نشان کرد: در بخش بوشکان(پشت کوه) بیش از ۱۰۰ جلسه خانگی برگزار نموده ام و با توجه به اینکه در شهرستان دشتستان حدود ۱۱۰ روستا وجود دارد حدود ۷۰درصد از این روستاها و کل شهرهای این شهرستان نشست خانگی برگزار کرده ام.

این کاندیدای احتمالی حوزه دشتستان با بیان اینکه با تمامی قشرهای ورزشکار و طوایف مختلف نشست داشته ام، عنوان کرد: بنده اولین کاندیدایی بوده ام که در دشتستان شروع به برگزاری نشست های خانگی نموده ام و تا آخر در صحنه رقابت حضور خواهم داشت.

وی در جواب اینکه آیا حاضر به کناره گیری به نفع کاندیدای خاصی هستید، ابراز داشت: در صورتی که نظر سنجی علمی صورت گیرد و عنوان داشته شود که بنده شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارم و اگر چنانچه تمامی کاندیداهای انقلابی به این نتیجه برسند که باید به نفع کاندیدای خاصی کناره گیری کرد، بنده نیز تابع جمع خواهم بود.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false