×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
باید با همفکری و همراهی زمینه انتخابات پرشور را با حضور حداکثری مردم فراهم آورد

به گزارش چغادک نیوز: عادل دهدشتی صبح یکشنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات استان با سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: اعضای هیئت نظارت تجربه انتخابات‌های متعدد را داشته‌اند و شاهد انباشتی از تجربه‌ها در حوزه انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اهمیت آسیب‌شناسی در فرآیند برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: انتظار داریم نشست‌هایی را در ادامه مسیر تا برگزاری انتخابات داشته باشیم تا شاهد وحدت رویه در سطح استان و شهرستان‌ها باشیم و کمتر شاهد چالش باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: برخی مسائل در صورتی که از قبل پیش‌بینی نشده باشد می‌تواند باعث چالش شود و با گفت‌وگو و نشست‌های مشترک می‌توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.

وی تعامل و همدلی بین مجریان و ناظران و بازرسان انتخابات در سطح استان بوشهر را مهم برشمرد و بیان کرد: طی ادوار گذشته استان بوشهر کمترین چالش‌ها را در برگزاری انتخابات داشته است.

دهدشتی با بیان اینکه استان بوشهر همواره انتخابات‌های امن و پاک و پرشوری داشته است، تاکید کرد: باید با همفکری و همراهی زمینه برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در استان بوشهر فراهم شود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false