×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لزوم گسترش فرهنگ تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در تنگستان

به گزارش چغادک نیوز، عبدالحسن رفیعی پور در نشست کارگروه عفاف و حجاب شهرستان تنگستان اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه به عنوان یکی از ارکان مهم حقوق شهروندی دارای اهمیت فراوانی است.

وی بیان کرد: رعایت عفاف و حجاب در اسلام تنها برای زنان توصیه نشده است بلکه این اصل مهم هم برای مردان هم برای زنان به طور جدی توصیه شده است و در این راستا در حکومت نیز این اصل مهم برای کارگزاران دولت باید بیش از پیش رعایت شود زیرا رفتار دولتمردان در جامعه الگوی خوبی برای مردم است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بنابراین باید در رعایت پوشش، کلام و رفتار تکریم آمیز با مردم در مسیر خدمت‌گذاری به آنان به عنوان اصل اساسی رعایت حقوق شهروندی به بهترین نحو عمل شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های مناسب و فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در شهرستان گفت: حجاب، پوشش، عفت و پاکدامنی مربوط به همه و باعث سلامت روح و جسم می‌شود و فردی می‌تواند در جامعه مؤثر باشد که صداقت، عفت و پاکدامنی در رفتار، کردار و پوشش او نیز نمود داشته باشد.

رفیعی‌پور تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته عفاف و حجاب در کشور نیز فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح رعایت این موضوع در سطح جامعه بوده که باید با برگزاری برنامه مناسب گامی مثبت در این زمینه برداشته و در راستای ترویج آن در تمامی ارکان جامعه و به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش جدی شود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false