×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت دمای ۴۶ درجه در برازجان/ رطوبت در خارگ به ۹۴ درصد رسید

به گزارش چغادک نیوز، پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش دریا طی ۴۸ ساعت آینده است.

وی اضافه کرد: طی امروز و فردا در ساعاتی از روز به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و ایجاد توده‌های آب و هوایی همرفتی در برخی نقاط استان به ویژه ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیشترین دمای ۲۴ ساعت گذشته در استان بوشهر مربوط به شهر برازجان بوده که دمای هوای این شهر به ۴۶ درجه سانتیگراد رسید.

وی با بیان اینکه بوشهر و جم دارای دمای ۳۷ درجه سانتیگراد بوده‌اند اضافه کرد: دمای هوا در عسلویه ۴۴، در خورموج ۴۳، در اهرم ۴۲ و دیلم ۴۰ درجه سانتیگراد بوده است.

مساعدی با اشاره به اینکه جزیره خارگ با رطوبت ۹۴ درصد دارای بیشترین میزان رطوبت در شبانه‌روز گذشته بوده است، افزود: کمترین رطوبت نیز مربوط به برازجان با ۱۱ درصد بوده است.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با غبار محلی، در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب در برخی نقاط بویژه مناطق شرقی و مرتفع استان همراه با رشد ابر و احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعد از ظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false