×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۷ کانون فرهنگی کمیته امداد در استان بوشهر فعال است

به گزارش چغادک نیوز، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران با فعالیت‌های چشم گیر در عرصه‌های مختلف افتخار آفرینی‌های فراوانی را به نظام و مردم ارائه کرده است.

وی افزود: کمیته امداد و مجموعه سپاه دو نهاد زیرمجموعه رهبری هستند که وظیفه‌ای جز خدمت به ولی نعمتان نظام ندارند و در این راه از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نقاط مشترک همکاری این نهاد با مجموعه سپاه استان تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها، ساخت مسکن مددجویی است که با همت و تلاش‌های مضاعف سپاه برای مددجویان در طی دو مرحله ساخته شده است.

لطفی با اشاره به ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی در طی دو سال گذشته توسط سپاه استان، بیان کرد: در تفاهم نامه‌ای که سال گذشته بین سپاه و کمیته امداد منعقد شد دور جدید ساخت مسکن مددجویی از بهمن ماه سال گذشته آغاز و در حال اجرایی شدن است.

وی ادامه داد: کارکرد کمیته امداد در طی چهار سال گذشته معادل ۱۶ سال فعالیت این نهاد در عرصه ساخت مسکن بوده است به گونه‌ای که میزان ساخت مسکن طی این دوره چهار ساله معادل ۳۵ درصد ساخت مسکن طی چهل سال گذشته بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به کارکرد این نهاد در عرصه فرهنگی، بیان کرد: وجود ۱۷ کانون فرهنگی کمیته امداد در سطح استان بوشهر با فعالیت‌های تخصصی فرهنگی در کنار سایر برنامه‌های جامع فرهنگی زمینه‌های مناسبی ایجاد کرده که می‌توان از ظرفیت‌های فرهنگی سپاه در این بخش‌ها استفاده کرد.

لطفی با اشاره به اعزام یک هزار نفر از مددجویان این نهاد در قالب کاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس و سه هزار و ۵۰۰ نفر به عتبات عالیات در سال گذشته، ادامه داد: امسال نیز برنامه‌های جامعی در قالب فرهنگی در بین خانواده‌های تحت حمایت اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از طرح‌های خوبی که هم اکنون در عرصه فرهنگی با مجموعه سپاه استان در حال انجام است طرح ۱۸۱۸ است که طی آن هر پایگاه مقاومت سپاه اقدام به حامی بابی برای ۱۸ یتیم تحت پوشش کمیته امداد می‌کند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false