×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بارش‌ها در استان بوشهر ادامه دارد/ افزایش تلاطم دریا

به گزارش چغادک نیوزپیام مساعدی اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت طی ۲۴ ساعت گذشته با عبور متناوب امواج ناپایدار جوی، در برخی نقاط استان، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای، گزارش شد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود همچنان این شرایط جوی با شدت و ضعف و به تناوب تا اواسط هفته بر روی دریا و در سطح استان ادامه یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با افزایش نسبی سرعت وزش باد شمالی طی امشب و صبح فردا، ارتفاع موج دریا نیز به طور نسبی افزایش یابد.

وی افزود: از بعد از ظهر روز دوشنبه با شدت گرفتن وزش جریانات شمال غربی خلیج فارس کاملاً مواج و طوفانی خواهد شد که پیش بینی می‌شود این شرایط دریایی تا پایان هفته برقرار باشد.

مساعدی بیان کرد: طی همین مدت به‌ویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا کاهش محسوسی می‌یابد.

وی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی ابری تا قسمتی ابری، از اواخر وقت وزش باد و افزایش ابر در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از امشب با سرعت ۱۶ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و با فاصله از سواحل گاهی بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false